Mange på overtid? Demotivert? :/

Woia

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
JuniJubel2021
Jeg er så leeeei. Er det mange andre som surrer rundt på overtid? Ingen tegn til noe spennende på gang her. Igangsettelse til helgen. :/
 
Er ikke på overtid ennå, er 39 uker idag, men jammen er jeg både lei og demotivert! Føler dette svangerskapet har vart så utrolig lenge
Gikk 12 dager over termin med nr 1, nr 2 og 3 kom heldigvis 5 dager før, så håper det skjer noe snart! Du har min fulle sympati og jeg krysser alt (unntatt bena, haha) for at det snart blir fødsel på oss begge to
 
11 dager på overtid her. Ble satt i gang med ballongkateter i morges. Fremdeles ikke skjedd så mye.. Hadde litt sterke murringer som kom i tak de første to timene etter innsetting, nå er de svakere og mer sporadiske. Spent på kvelden og natten må :happy:
Håper deres små kommer snart! :Heartred
 
1 uke på overtid i morgen , håper de setter meg igang på overtidskontroll på sykehuset i morgen ! Kroppen sier ifra tydelig at den har nok nå
 
Termin i dag. Overtidskontroll om en uke.. Håper det starter før, men har lite tro på det :rolleyes:
 
11 dager på overtid her. Ble satt i gang med ballongkateter i morges. Fremdeles ikke skjedd så mye.. Hadde litt sterke murringer som kom i tak de første to timene etter innsetting, nå er de svakere og mer sporadiske. Spent på kvelden og natten må :happy:
Håper deres små kommer snart! :Heartred

Lykke til, håper det gikk radig og at du har babyen din nå :)
 
Får sikkert 5-6 mld hver dag om det ikke har skjedd noe snart. Blir helt gal av dette. Akkurat som om vi ikke sier ifra når det har skjedd og at jeg ikke er utålmodig selv. :/

Svigermor ringte kl 8 og purret på informasjon. Hun sender jo melding hver eneste dag. Jo flere spørsmål jeg får jo mer lyst får jeg til å legge vekk telefonen for noen dager, og IHVERTFALL ikke informere noen om noe skulle sette i gang. Hjelpes meg, tiden går så tregt.
 
Får sikkert 5-6 mld hver dag om det ikke har skjedd noe snart. Blir helt gal av dette. Akkurat som om vi ikke sier ifra når det har skjedd og at jeg ikke er utålmodig selv. :/

Svigermor ringte kl 8 og purret på informasjon. Hun sender jo melding hver eneste dag. Jo flere spørsmål jeg får jo mer lyst får jeg til å legge vekk telefonen for noen dager, og IHVERTFALL ikke informere noen om noe skulle sette i gang. Hjelpes meg, tiden går så tregt.

Jeg var så dum at jeg informerte ALLE om når jeg skulle settes i gang. Ble satt i gang på
mandag og har siden da tikket inn sikkert 100 meld. Det har ikke skjedd en dritt, så er liksom ikke noe å si. Syns i utgangspunktet det er greit at folk spør, men nå drøyer det sånn her og det begynner å slite på humøret å stå på stedet hvil og i tillegg måtte forklare for alle at nei, det har ikke skjedd noe enda..........
 
Får sikkert 5-6 mld hver dag om det ikke har skjedd noe snart. Blir helt gal av dette. Akkurat som om vi ikke sier ifra når det har skjedd og at jeg ikke er utålmodig selv. :/

Svigermor ringte kl 8 og purret på informasjon. Hun sender jo melding hver eneste dag. Jo flere spørsmål jeg får jo mer lyst får jeg til å legge vekk telefonen for noen dager, og IHVERTFALL ikke informere noen om noe skulle sette i gang. Hjelpes meg, tiden går så tregt.

Oi! jeg hadde blitt gal hvis folk masa så masse! Nå er ikke jeg på overtid enda, termin er på fredag. Men første ble født 15 dager før termin og andre 22, så jeg føler jeg har gått uendelig lenge over termin.
Jeg hadde klikka hvis noen ringte meg tidlig om morgenen og forlangte informasjon!!:mad:

Hvis du ikke orker å kjefte så hadde jeg sendt melding og forklart at det hjelper ikke i det hele tatt å mase.
Kanskje det beste er å true med at hvis hun fortsetter så får hun ikke vite noe før etter barnet er født:joyful:
 
Jeg var så dum at jeg informerte ALLE om når jeg skulle settes i gang. Ble satt i gang på
mandag og har siden da tikket inn sikkert 100 meld. Det har ikke skjedd en dritt, så er liksom ikke noe å si. Syns i utgangspunktet det er greit at folk spør, men nå drøyer det sånn her og det begynner å slite på humøret å stå på stedet hvil og i tillegg måtte forklare for alle at nei, det har ikke skjedd noe enda..........

Uff, ikke morsomt når alle skal mase når ting går treigt :(
Jeg har ikke opplyst så mange om når termin er, fordi jeg var redd for at det kom til å bli mye masing. Men så vet de fleste at de andre barna ble født noen uker før termin....så nå dagen før termin er det en del som forventer at babyen allerede skulle ha kommet. Jeg har vært heldig med veldig få masemeldinger, men har allikevel følt for å isolere meg for å beskytte meg mot kommentarer. Kan nesten ikke tenke meg hvordan det er når det kommer så mange meldinger på kort tid:(

Jeg krysser fingrene for at pillene får i gang prosessen omgående, og at babyen er her i løpet av dagen.:Heartred
 
To dager på overtid.. familien til samboeren min sender meldinger hver dag å spør om det skjer noe, blir jo dritlei hvis det fortsetter sånn...
 
Ikke helt på overtid enda. Har termin i morgen, men ingen tegn til at noe er i gang.
 
Termin idag, og jeg var mer demotivert for 1,5 uke siden. Nå har jeg resignert tror jeg, og teller ned til maks overtid. :rolleyes:
Det føles litt som at fødselen aldri vil starte, føles helt uvirkelig at ungen faktisk skal komme ut, så da går jeg vel bare høygravid resten av livet da. :confused:
 
Termin idag, føler jeg er på overtid [emoji85] Hadde forventet litt før siden det er nr to[emoji849]
 
Termin idag, og jeg var mer demotivert for 1,5 uke siden. Nå har jeg resignert tror jeg, og teller ned til maks overtid. :rolleyes:
Det føles litt som at fødselen aldri vil starte, føles helt uvirkelig at ungen faktisk skal komme ut, så da går jeg vel bare høygravid resten av livet da. :confused:

Er i helt samme modus :hilarious: Har ventet og ventet og ventet hele september, så kom terminen og nå tenker jeg bare at det blir max overtid og sikkert en langdradd fødsel. Heldig hvis han kommer ut før jul :rolleyes: Har få tegn på at noe er nært forestående så her er det bare å ta livet helt piano :wacky:
 
Da blir det igangsetting i morgen tidlig for min del, de ville satt meg igang i går om de hadde hatt kapasitet, men det er en mager trøst. Har så vondt og er drittlei. Fikk beskjed om at alt er helt umodent og at jeg må forberede meg på at det vil ta lang tid. Også jeg som har gått til modningsakupunktur siden uke 36, så irriterende. Har sendt ut melding til de mest masete og jugd på meg en igangsetting på tirsdag fordi alle timer før det var fulle, så sparer jeg meg kanskje for å ha de hengende over meg hele helgen.
 
Da blir det igangsetting i morgen tidlig for min del, de ville satt meg igang i går om de hadde hatt kapasitet, men det er en mager trøst. Har så vondt og er drittlei. Fikk beskjed om at alt er helt umodent og at jeg må forberede meg på at det vil ta lang tid. Også jeg som har gått til modningsakupunktur siden uke 36, så irriterende. Har sendt ut melding til de mest masete og jugd på meg en igangsetting på tirsdag fordi alle timer før det var fulle, så sparer jeg meg kanskje for å ha de hengende over meg hele helgen.

Så kjedelig at de ikke kunne ta deg med en gang, men fint å ha et tidspunkt å forholde seg til. Er du mye på overtid eller? Lykke til :)
 
Er i helt samme modus :hilarious: Har ventet og ventet og ventet hele september, så kom terminen og nå tenker jeg bare at det blir max overtid og sikkert en langdradd fødsel. Heldig hvis han kommer ut før jul :rolleyes: Har få tegn på at noe er nært forestående så her er det bare å ta livet helt piano :wacky:

Godt det er flere som skal gå gravid til jul, blir koselig å henge sammen her :D
Jeg fikk sms 8.43 fra jordmor med spørsmål om jeg kunne komme kl 9 eller 1015, i stedet for 13. Mobil høygravid dame fikk på seg klær og avgårde i i bilen for å dra på kontroll med en gang. :)

Alt ser helt fint ut, og som jordmor sier " trengs bare rier nå" :p Hun trodde egentlig at jeg kom til å føde i uke 35, men det vet vi jo at det ikke skjedde. Så maks overtid høres veldig logisk ut..:wacky:

Endelig var indre mormunn litt åpen, og hun klarte å få den til 3 cm som resten av mormunnen, så hvis det blir maks overtid så kan vannet enkelt tas og jeg trenger ikke ballong og gel:)
Vil anta at det var stripping jeg var gjennom hos jordmor, og det gjorde ikke veldig vondt. Jeg pustet meg bare gjennom det og så var det ganske raskt over.
Noen tak når jeg kom hjem, men har sovet noen timer og selvfølgelig er det ingen tegn på noe som helst annet enn at det er hvilken som helst fredagsettermiddag her i heimen....
 
Back
Topp