Mange nye brukere

skytte76

Gift med forumet
Synes det er utrolig mange nye brukere her inne nå som både får "pepper" og gir "pepper". Bare koselig med nye folk altså, ikke noe stygt om det, men det blir jo stort sett negativ fokus på alle sammen. Bare lurer på hvorfor jeg?! Har personlig aldri lagt meg oppi noen av diskusjonene som har foregått de siste dagene, for det har jeg ikke energi til. Holder meg til de koselige trådene. Kan også virke som om det er en del gamle "nye" brukere som skifter nick hele tiden. Hvis det er tilfelle så synes jeg det er et dårlig skalkeskjul og et dårlig forsøk på å oppnå tillit igjen til andre faste brukere her inne. Ville bare lufte meningen min jeg før jeg hopper i dusjen[;)] 

ORIGINAL: GoUngen

Helt enig [;)] Kos deg idusjen [:)]

Kos deg i dusjen du ja. Du er vel ikke så heldig å få selskap av mannen din i dusjen da............????????????? Hi, hi...

Helt enig med deg [:D]

ORIGINAL: nina

Kos deg i dusjen du ja. Du er vel ikke så heldig å få selskap av mannen din i dusjen da............????????????? Hi, hi...

Jo, så heldig er jeg faktisk[:D] Nå har vi vasket hverandre fra topp til tå og "kosa" oss. Hi hi[:D] Så nå er vi rene og pene[:)]

Back
Topp