Mange med juni baby 2015 som fortsatt......

Junilykke2015

Forelsket i forumet
mange med juni baby som fortsatt ammer? Å til dere som har sluttet, når sluttet dere å amme? Jeg ammer fortsatt men må egentlig begynne på medisiner som gjør at jeg ikke kan amme lenger å det er noe jeg egentlig ikke ønsker men har ikke så mye valg. Synes at det er så trist å skulle være ferdig med ammetiden :(

Ammer fortsatt, siden hun nekter flaske! Men ammer som regel kun kveld/natt (vi skal avvende nattammingen neste helg..) :)

Mai 15 her :-) Ammer enda, men bare på kveld da jeg er begynt i jobb :-) de siste dagene har han ikke villet ha, men håper litt at det fikser seg og han fortsatt vil amme en liten stund til :-P

Ammer fortsatt, siden hun nekter flaske! Men ammer som regel kun kveld/natt (vi skal avvende nattammingen neste helg..) :)
Hvor mange ganger spiser hun på natten? Vår våkner ca 2 ganger hver natt for melk enda. Håper hun sover natten gjennom snart:rolleyes: men hun roer seg ikke før hun får melk når hun våkner på natten. Tenker du å slutte å amme når du har avvent henne på natten? Det føles så vemodig å skulle slutte allerede synes jeg:rolleyes:

Hvor mange ganger spiser hun på natten? Vår våkner ca 2 ganger hver natt for melk enda. Håper hun sover natten gjennom snart:rolleyes: men hun roer seg ikke før hun får melk når hun våkner på natten. Tenker du å slutte å amme når du har avvent henne på natten? Det føles så vemodig å skulle slutte allerede synes jeg:rolleyes:

Varierer veldig om hun våkner masse eller bare våkner en gang :) njaa, jeg synes det er vemodig, og vil helst ikke slutte, men hadde vært veldig greit hvis vi klarte henne til å få flaske sånn at jeg ikke blir så låst fast hjemme :p

Ammer fortsatt ganske mye. Rett før vi står opp, før dupp på dagen, på ettermiddagen dersom hun gir tegn til å ville ha, før legging og ett par ganger iløpet av natta. Tenkte la henne regulere selv hvor mye og hvor lenge hun vil ha :-)

Februar 15 sluttet nå, nå er det ikke kjekt lengre. Ammet siste gang i går og det forblir siste gang om det ikke må desperate tiltak til :) 15 mnd i morgen. Er stor forskjell når man slutter, men må gjøre det som er best :) går fint med de små selvom :) jeg ble kun ammet i 3-4 mnd når jeg var baby. Det var normalt på den tid. Lider ingen nød i dag :)

Back
Topp