• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mange med hest her inne?=)

Inepia

Andre møte med forumet
Av ren nysgjerrighet :)

Blir like imponert når jeg ser mammaer som har tid til å ha hest i tillegg, og de er en stor inspirasjonskilde :smiley-bounce012

Eier selv en kaldblods og er uhelbredelig hestefrelst :happy112 Det blir spennende framover og se hvor lenge jeg klarer å ri, og ellers holde på med han :) og etterhvert se hvor mye tid og energi man får til overs når man har et lite menneske å ta hensyn til også :)

Av ren nysgjerrighet :)

Blir like imponert når jeg ser mammaer som har tid til å ha hest i tillegg, og de er en stor inspirasjonskilde :smiley-bounce012

Eier selv en kaldblods og er uhelbredelig hestefrelst :happy112 Det blir spennende framover og se hvor lenge jeg klarer å ri, og ellers holde på med han :) og etterhvert se hvor mye tid og energi man får til overs når man har et lite menneske å ta hensyn til også :)

Har også hest...... Må bare holde ut ;) Hest, starter på skole, å baby i vente... :-P

Vel jeg har to barn fra før,venter nr tre,har to hester og noen andre dyr. Jeg kunne aldri gitt opp gutta mine pga baby. Da får e heller tåle bli mindre i bruk en liten stund. Med første mann red jeg til jeg var 7 mnd på vg,da begynte salen og lage gnagsår på magan hehe også begynte bekkenløsninga. På dagen 6 uker etter fødsel red jeg igjen... det vakke behagelig men gøy hehe :) stå på. Med godt mot klarer man det :)

Det er gost å lese :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp