Mange med blogg her?

fredrikke89

Forelsket i forumet
Skriver ikke blogg selv, men trenger noen nye og spennende blogger å følge med på .. :) 
Så skriv adressene! :) 
Og mens jeg er inne på temaet kan jeg fortelle dere om min favorittblogg, nemlig min søsters blogg.
Hun er 25 år, alenemor til en jente på 5 og en gutt på 2 1/2, og medisinstudent.. I november ble nevøen min diagnostisert med akutt lymfatisk leukemi, så dette skriver hun mye om.. <3 Ta en titt :) 
www.martinesunivers.blogg.no
Takk!

Jeg har egentlig akkurat begynt å skrive blogg.. Vet ikke helt hvorfor eller hva målet med den er, og ikke skriver jeg ofte heller. Men tenker at hvis jeg kommer igang, så blir det kanskje litt mer formet mot en retning ;)

Utrolig flott blogg din søster har! Virkelig sterkt å lese om tantebarnet ditt!

Og gratulerer med liten spire ;)

Jeg har en hobbyblogg, og for tiden er det stort sett søm det blir blogget om.
Bloggen finner du HER  ;)

Så fine og inspirerende blogger :)
Jeg har også en hobbyblogg, ikke spesielt flink til å blogge, men som sagt en hobby ;)
Du kan finne bloggen min HER!

Jeg har også en liten hobbyblogg, den kan du se her hvis du har lyst :)

Jeg har også blogg 

Send meg en pm om dere vil se, mistenker jeg har noen venner innpå her som jeg ikke vil skal vite om babyprøvingen enda emoticon

da har jeg lagt meg som følger på alle hobby bloggene :)

Jeg har en blogg, men har ikke blogget på lenge nå. Mulig jeg sletter den, men om ikke så kan jeg dele den når jeg blir mer aktiv:)

fredrikke89 skrev:
Skriver ikke blogg selv, men trenger noen nye og spennende blogger å følge med på .. :) 
Så skriv adressene! :) 
Og mens jeg er inne på temaet kan jeg fortelle dere om min favorittblogg, nemlig min søsters blogg.
Hun er 25 år, alenemor til en jente på 5 og en gutt på 2 1/2, og medisinstudent.. I november ble nevøen min diagnostisert med akutt lymfatisk leukemi, så dette skriver hun mye om.. <3 Ta en titt :) 
www.martinesunivers.blogg.no
Takk!

For en fin blogg din søster her,trist og fin...

Back
Topp