Mange kynnere

Anonyym

Elsker forumet
Sensommerskattene 2023
Blir en kjapp tur inn på føden da jeg opplever mange kynnere på rad uten at jeg gjør noe. (Har tidligere svangerskap hatttruende premature rier). Hadde og en liten blødning i natt, våknet opp med litt blod som tydelig var gammelt. Var og gammelt blod når jeg tørket meg.

Kjenner jeg blir bekymret og krysser fingre og tær for at det ikke har noen påvirkning! ❤️

Flere som opplever mange kynnere Ila dagen?

Håper du får gode og beroligende svar på føden!

Blir en kjapp tur inn på føden da jeg opplever mange kynnere på rad uten at jeg gjør noe. (Har tidligere svangerskap hatttruende premature rier). Hadde og en liten blødning i natt, våknet opp med litt blod som tydelig var gammelt. Var og gammelt blod når jeg tørket meg.

Kjenner jeg blir bekymret og krysser fingre og tær for at det ikke har noen påvirkning! ❤️

Flere som opplever mange kynnere Ila dagen?
Lykke til :Heartred !!

Opplevde ekstremt mye kynnere i løpet av dagen med første (noe mindre med andre barnet, enn fremdeles mer enn det som virker vanlig). De startet tidlig og, rundt uke 10+noe. De varierte på om de var ubehagelige eller vonde. Hadde omtrent 30-60 kynnere i løpet av et døgn. Opplevde aldri noe blødning eller andre ting. Ble satt i gang nesten 3 uker over termin med første, så var ikke noe fare for prematur fødsel her.

Nå med nr 3 er det veldig sjeldent hittil, men kanskje 2-5 om dagen og heller ikke hver eneste dag. Så det er jo merkelig at det har blitt mindre for hvert svangerskap.

Gikk helt fint hos legen! Takk for alle lykkeønskninger❤️

Livmorhalsen er 3,78 cm Noe hun var veldig fornøyd med. Så kynnerne hadde ingen påvirkning på livmorhalsen, heldigvis! :hello2
Men skal på ny sjekk om 3 uker, bare for å være på den helt sikre siden ❤️

Hatt mye i alle 3 svangerskap og bare litt mer og tidligere for hvert. Nå startet det i uke 16, daglig og mye. Kan ikke gå over gulvet før de kommer. Men blitt «bedre» for hvert svangerskap da jeg ikke er redd de skal gjøre noe lengre, og vet at de følger med denne pakka

Back
Topp