mange her som har testet neg. før pos.?

Trenger å få luftet noen tanker her :)
5 dager før IKM og testet negativ i dag tidlig. Jeg vet jo med meg selv at det kan være for tidlig å teste, men ser også at mange får positive tester såpass tidlig og tilogmed tidligere.

Jeg har alle symptomer på graviditet, men med negativ test så klarer jeg ikke å unngå tankene om kroppen bare lurer meg! Skal ha tr på lørdag og syns det er fryktelig med denne ventetiden:nailbiting: har hatt symptomer siden tirsdag forrige uke.
Sniker.
Jeg hadde negativ test 3 dager før ikm, selv med tvillinger (høyere hcg når man har to i magen). Dagen etter var det en svaaak svak strek.
Ikke mist motet før mensen kommer (noe jeg håper den ikke gjør :))
 
Jeg testet negativt frem til IKM denne graviditeten, da fikk jeg svak strek. Brukte RFSU sine strimler, de var tydeligvis ikke noe tess.
 
Fikk mensen idag:( Jeg skjønner virkelig ikke hvordan kroppen kan gi så mange symptomer når man IKKE er gravid? Hvordan skal jeg kunne stole på kroppen neste gang? Og hvordan oppfører kroppen seg da når jeg faktisk blir gravid. Super frustrert over egen kropp nå:sour:
 
Fikk mensen idag:( Jeg skjønner virkelig ikke hvordan kroppen kan gi så mange symptomer når man IKKE er gravid? Hvordan skal jeg kunne stole på kroppen neste gang? Og hvordan oppfører kroppen seg da når jeg faktisk blir gravid. Super frustrert over egen kropp nå:sour:

Jeg tror alle prøvere vil oppleve at de plutselig kjenner alle mulige symptomer. Rett og slett fordi man blir så oppmerksom på kroppen og veldig sterkt ønsker at det skal være noe på gang. Men helt tidlig i graviditeten så er det vel progesteron som forårsaker de fleste symptomene, og det har man masse av mellom el og mens uansett. Så det som kan oppleves som symptomer på graviditet kan også være symptomer på pms. :confused005 Kroppen er en luring, og man skal ikke stole helt på den! Håper spiren sitter neste gang :)
 
Fikk mensen idag:( Jeg skjønner virkelig ikke hvordan kroppen kan gi så mange symptomer når man IKKE er gravid? Hvordan skal jeg kunne stole på kroppen neste gang? Og hvordan oppfører kroppen seg da når jeg faktisk blir gravid. Super frustrert over egen kropp nå:sour:

Er nok fordi man kjenner etter og gjerne vil være gravid. Jeg kjente på kvalme, ekstrem trøtthet, humørsvingninger deluxe, som jo også er symptomer på pms (og lite søvn med 1åring i hus) . Er ikke gravid jeg heller. Det var vist TR som kom 3 dager for tidlig her:confused: Vi får bare fortsette å prøve, plutselig sitter det en liten spire :Heartred

Kanskje vi høres i aprilgruppen:)
 
Back
Topp