Mange her som har One Call?

*annlkaogliten*

Elsker forumet
Hvilket abm har du?
Hva ligger regningen på?
Generelt fornøyd med dem?

[:D]

aldri i mitt liv hatt så høy regning! betaler 349 i mnd og kan ringe så masse vi vil, men er jo 0,89 øre i oppstart, og jeg ringer mange samtaler i løpet av en dag og sender endel mld også, så kan nok tredoble den prisen omtrent i mnd for meg[>:] 

Har One Call faktura. Regningen er på 50-100 kr pr mnd! Veldig fornøyd! [:)]

ORIGINAL: Vesla85

Har One Call faktura. Regningen er på 50-100 kr pr mnd! Veldig fornøyd! [:)]

Samme her [:)] En sjelden gang overstiger det 100, men aldri høyere enn 150,-. Sambo har aldri fått regning så lenge han har hatt det, for han bruker aldri mer enn det som er gratis.

Husker ikke hva jeg hadde,men hadde noen gratis msms, og noen gratis ringe minutter. Hadde en mnd regning på rundt 200kr kanskje, Nå har jeg tele 2 pga jeg kjøpte ny mobil,men skal over til oe call så snart bindingen er over[:)]

sambo har noe one call faktura greier. 0  mndsavgift og noen min og sms inkludert.
nå kom regninga hans på 150,- han har vært helt ned i 35,-

Jeg har One Call-faktura - null bindingstid har vel 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter i mnd. Fikk nettopp regning på 108,- kr og det er faktisk MYE[:D][8D] Er med andre ord veldig godt fornøyd[:)]

ORIGINAL: Elimor

Jeg har One Call-faktura - null bindingstid har vel 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter i mnd. Fikk nettopp regning på 108,- kr og det er faktisk MYE[:D][8D] Er med andre ord veldig godt fornøyd[:)]

samme her...

noen som vet hvor mye regningen må være på før de sender ut?
jeg har nemlig ikke fått regning på en stund,så regner med at det er fordi jeg har brukt så lite penger.

husker ikke helt hvilket abm hos onecall, men får regning på litt over 200 og syns det er kjempebillig! Før jeg bytta hadde jeg regninger på godt over 1000 og jeg sender like mange mld og ringer like mye som før..... [:)] Veldig fornøyd 

ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI

oi... mine er på 700-1000...hmmm[8|]

Hmm mine også...og jeg ringer ikke mye og sender kanksje 4-5 mld om dagen[>:] Har faktisk lurt på om de er noe galt.

[:)]

Jeg har One Call, med 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter. Veldig fornøyd[;)]

Har folkepakka, regninga pleier å ligge på ca 250. Ikke mer[:)] Før hadde jeg regninger på det dobbelte.[:-]

ORIGINAL: Lissyjane

Har One Cal xxl tror jeg det heter[8D] 3000 ringeminutter,3000 sms 599,- Regningen ligger på rett over seks hundre og jeg tyter og melder til krampen tar meg[8D]

er det 0 kr i oppstart på samtaler på det abonnementet?

skjønner ikke helt hva galt jeg gjør altså. hehe. men regningene mine har aldri vært så skyhøye som de er nå!

Har One call faktura. Får regning på 50-100 kr, sjeldent over det. Veldig fornøyd! 

Jegh ar OneCall faktura. Får regninger på mellom 100 og 150 kr stort sett. Er kjempefornøyd!

ORIGINAL: lykkeligemeg

Har One Cal xxl tror jeg det heter[8D] 3000 ringeminutter,3000 sms 599,- Regningen ligger på rett over seks hundre og jeg tyter og melder til krampen tar meg[8D]

er det 0 kr i oppstart på samtaler på det abonnementet?

skjønner ikke helt hva galt jeg gjør altså. hehe. men regningene mine har aldri vært så skyhøye som de er nå!

Oppstartsprisen er inkludert ja[:)]  Du har ikke ringt nav eller noe da? De tar jo  blodpris.

hehe, jo, det kan godt være, men ikke hver bidige måned i et halvt år nå..nav altså..hehe. nei, jeg tror vi får bare bytte abo her jeg!

Jeg har også one call faktura. Kunne ikke vært mer fornøyd. Har sjelden hatt ei regning på over 200 kr, og mange måneder får jeg ikke regning i det hele tatt.

Vil si jeg har et moderat forbruk.

[:D]

Back
Topp