Mange her som har baby i seteleie

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Eller i tverleie? Hvilke beskjed har dere fått om hva som skjer fremover og hvor langt er dere på vei?

Min snudde seg i uke 36 :) Fikk initielt beskjed om at mitt sykehus (SIV) ikke drev med vendingsforsøk. Kom aldri inn til samtale med gynekolog om forløsningsmetode.

Tror han fortsatt ligger i sete her, skal på ul på mandag, så får bekrefta eller avkrefta det da. Hååååper han snur seg! Fikk beskjed om at vi tar det derfra. Men ble visst mest sannsynlig ks pga. jeg har hatt det en gang før, og babyen er over gjennomsnittet. Har ikke mye lyst til det :(

Her lå han på skrå, tror kaaanskje han er snudd seg rette veien (håper det!!), men ikke sikker. Er 36+2 og rekner med at om han fortsatt ligger på skrå på tirsdag (da skal jeg til jm, 37+2) vil vi snakkes mer om hva som skjer videre da.

Tror han fortsatt ligger i sete her, skal på ul på mandag, så får bekrefta eller avkrefta det da. Hååååper han snur seg! Fikk beskjed om at vi tar det derfra. Men ble visst mest sannsynlig ks pga. jeg har hatt det en gang før, og babyen er over gjennomsnittet. Har ikke mye lyst til det :(
Kom gjerne med oppdatering :-) hvor langt er du på vei? Min er i seteleie og over gjennomsnittet også. Lurer på om jeg får ks.. Er 34 uker på vei.

Her lå han på skrå, tror kaaanskje han er snudd seg rette veien (håper det!!), men ikke sikker. Er 36+2 og rekner med at om han fortsatt ligger på skrå på tirsdag (da skal jeg til jm, 37+2) vil vi snakkes mer om hva som skjer videre da.
Håper han har snudd seg da:-) tvi tvi. Kom gjerne med oppdatering, da min også ligger i seteleie. Og e veldig usikker om jeg får ks eller ikke. Spent på om jeg får velge. Han e over gjennomsnittet stor. Er 34 uker idag

Jeg har født en i seteleie og en vanlige veien.
Krysser fingrene for at tredjemann i magen snur seg, så han og kommer i seteleie, for den fødselen var sååå mye lettere enn den med hodet først :)
Overlegen jeg var hos forrige uke ville gjerne ha det skriftlig med kontakt tlf så hun kunne berolige de som så ut til å skulle føde i sete hihi.

Sent from my GT-I9100

Min ligger visstnok i seteleie. Skal inn på kontroll i uke 37 (egentlig for noe annet, men det kontrollerer leiet i samme slengen). Har fått beskjed om at dersom baby ikke har snudd seg til da, vil de prøve å snu han utenfra. Jordmor sa at hvis han ikke snudde seg da, ville det bli planlagt KS.

Kom gjerne med oppdatering :-) hvor langt er du på vei? Min er i seteleie og over gjennomsnittet også. Lurer på om jeg får ks.. Er 34 uker på vei.
Det skal jeg gjøre :) Er straks 34 uker jeg også. Har i tillegg bestilt akupunktur jeg da, de sier det kan funke, så her prøver jeg det jeg kan :)

Jeg har født en i seteleie og en vanlige veien.
Krysser fingrene for at tredjemann i magen snur seg, så han og kommer i seteleie, for den fødselen var sååå mye lettere enn den med hodet først :)
Overlegen jeg var hos forrige uke ville gjerne ha det skriftlig med kontakt tlf så hun kunne berolige de som så ut til å skulle føde i sete hihi.

Sent from my GT-I9100
Sniker litt, min setefødsel var den enkleste og beste for meg også:) og begge fødslene mine var uten komplikasjoner:) så setefødsel trenger absolutt ikke være ille:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er 33+3 og han er i tverrleie. Har time hos jordmor når jeg er 35+2 (eller 36+5 I følge menstermin). Hvis han er i tverrleie da får jeg ultralyd, har ikke fått beskjed om hva som skjer videre.

Er 33+3 og han er i tverrleie. Har time hos jordmor når jeg er 35+2 (eller 36+5 I følge menstermin). Hvis han er i tverrleie da får jeg ultralyd, har ikke fått beskjed om hva som skjer videre.
Okei, håper han snur seg før den tid da :-) kom gjerne med oppdatering , er kjekt å følge andre i samme situasjon og høre hva tips og råd dere får :)

Min ligger visstnok i seteleie. Skal inn på kontroll i uke 37 (egentlig for noe annet, men det kontrollerer leiet i samme slengen). Har fått beskjed om at dersom baby ikke har snudd seg til da, vil de prøve å snu han utenfra. Jordmor sa at hvis han ikke snudde seg da, ville det bli planlagt KS.
Hvilke sykehus holder du til? Jeg ønsker meg ks om min ikke snur seg. Har rett og slett lest meg redd og ser at i andre land får man ks ved setefødsel. Kom gjerne med oppdatering om hva som skjer :)

min har låge med hodet ned, men har klart å snu seg til seteleie :( 36+5 i dag... får mer info på mandag når jeg skal tilbake til jm... off håper virkelig han snur seg igjen.. blei litt redd :/

Her snudde snuppa seg i seteleie for 14 dager siden!
Eg e 34 uker i dag, skal til sykehuset på mandag på vekstkontroll (UL) så ska snakke litt me de da om hvordan det blir videre!
Skal til jordmor tirsdag og hun sier at vi venter spent på om sykehuset nevner noe om dette mandag eller så må jeg tilbake på kontroll/samtale me sykehuset og avtale KS når eg e i uke 36!
For den lille blir tatt med KS i uke 38 om hu fremdeles er i seteleie.
Eg får ikkje velge sia eg hadde KS sist og forhistoriene med de andre to fødselen og store barn da!

Min hadde lagt seg rett vei for snart to uker siden. Men jeg kjenner på bevegelsene at hun har snudd seg i tverrleie igjen. Er i uke 35. Skal til jordmor til uken.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Back
Topp