Eller i tverleie? Hvilke beskjed har dere fått om hva som skjer fremover og hvor langt er dere på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom gjerne med oppdatering hvor langt er du på vei? Min er i seteleie og over gjennomsnittet også. Lurer på om jeg får ks.. Er 34 uker på vei.Tror han fortsatt ligger i sete her, skal på ul på mandag, så får bekrefta eller avkrefta det da. Hååååper han snur seg! Fikk beskjed om at vi tar det derfra. Men ble visst mest sannsynlig ks pga. jeg har hatt det en gang før, og babyen er over gjennomsnittet. Har ikke mye lyst til det
Håper han har snudd seg da tvi tvi. Kom gjerne med oppdatering, da min også ligger i seteleie. Og e veldig usikker om jeg får ks eller ikke. Spent på om jeg får velge. Han e over gjennomsnittet stor. Er 34 uker idagHer lå han på skrå, tror kaaanskje han er snudd seg rette veien (håper det!!), men ikke sikker. Er 36+2 og rekner med at om han fortsatt ligger på skrå på tirsdag (da skal jeg til jm, 37+2) vil vi snakkes mer om hva som skjer videre da.
Det skal jeg gjøre Er straks 34 uker jeg også. Har i tillegg bestilt akupunktur jeg da, de sier det kan funke, så her prøver jeg det jeg kanKom gjerne med oppdatering hvor langt er du på vei? Min er i seteleie og over gjennomsnittet også. Lurer på om jeg får ks.. Er 34 uker på vei.
Sniker litt, min setefødsel var den enkleste og beste for meg også og begge fødslene mine var uten komplikasjoner så setefødsel trenger absolutt ikke være illeJeg har født en i seteleie og en vanlige veien.
Krysser fingrene for at tredjemann i magen snur seg, så han og kommer i seteleie, for den fødselen var sååå mye lettere enn den med hodet først
Overlegen jeg var hos forrige uke ville gjerne ha det skriftlig med kontakt tlf så hun kunne berolige de som så ut til å skulle føde i sete hihi.
Sent from my GT-I9100
Okei, håper han snur seg før den tid da kom gjerne med oppdatering , er kjekt å følge andre i samme situasjon og høre hva tips og råd dere fårEr 33+3 og han er i tverrleie. Har time hos jordmor når jeg er 35+2 (eller 36+5 I følge menstermin). Hvis han er i tverrleie da får jeg ultralyd, har ikke fått beskjed om hva som skjer videre.
Hvilke sykehus holder du til? Jeg ønsker meg ks om min ikke snur seg. Har rett og slett lest meg redd og ser at i andre land får man ks ved setefødsel. Kom gjerne med oppdatering om hva som skjerMin ligger visstnok i seteleie. Skal inn på kontroll i uke 37 (egentlig for noe annet, men det kontrollerer leiet i samme slengen). Har fått beskjed om at dersom baby ikke har snudd seg til da, vil de prøve å snu han utenfra. Jordmor sa at hvis han ikke snudde seg da, ville det bli planlagt KS.