mange her fra Bergen?

Tove81

Elsker forumet
Ja er det mange her inne fra Bergen? Jeg er selv en vaskeekte nordlening som har forvirra meg til bergen ;-)
 


Tove81 skrev:
Ja er det mange her inne fra Bergen? Jeg er selv en vaskeekte nordlening som har forvirra meg til bergen ;-)


Kan ikke gjøre noe annet enn å signere deg på den 
 
Jeg er trønder men er for tiden bosatt i Bergen
 


Kattejenta skrev:


Tove81 skrev:
Ja er det mange her inne fra Bergen? Jeg er selv en vaskeekte nordlening som har forvirra meg til bergen ;-)


Kan ikke gjøre noe annet enn å signere deg på den 


åh er du nordlending du og? så gøy! hvorfra?
 
Jepp jepp  Er fra Bjerkvik (lite skjitasted 3.5 mil nord for Narvik) Du da?
 
Jeg er fra bergen. Ikke innflyttet, har bodd her alltid. :-)
 
Jeg er fra Askøy (en øy som ligger ca 1/2 time fra Bergen sentrum).. :-)
 


Kattejenta skrev:
Jepp jepp  Er fra Bjerkvik (lite skjitasted 3.5 mil nord for Narvik) Du da?


haha jeg er fra liland ett verre høl enn Bjerkvik, men har bodd 7 år i narvik  GODT kjendt med det bjerkvik er kjendt med, de fantastiske gode bjerkvikingene ;-) hehe
 


Tove81 skrev:


Kattejenta skrev:
Jepp jepp  Er fra Bjerkvik (lite skjitasted 3.5 mil nord for Narvik) Du da?


haha jeg er fra liland ett verre høl enn Bjerkvik, men har bodd 7 år i narvik  GODT kjendt med det bjerkvik er kjendt med, de fantastiske gode bjerkvikingene ;-) hehe


Liland ja, der har jeg spilt en del fotballkamper  Åååååh, ikke nevn Bjerkviking da... *siiiiiiikle* emoticon
 


Kattejenta skrev:


Tove81 skrev:


Kattejenta skrev:
Jepp jepp  Er fra Bjerkvik (lite skjitasted 3.5 mil nord for Narvik) Du da?


haha jeg er fra liland ett verre høl enn Bjerkvik, men har bodd 7 år i narvik  GODT kjendt med det bjerkvik er kjendt med, de fantastiske gode bjerkvikingene ;-) hehe


Liland ja, der har jeg spilt en del fotballkamper  Åååååh, ikke nevn Bjerkviking da... *siiiiiiikle* emoticon


i Know!!! har ikke smakt de på over 10 år!!! ingen i hele landet kan matche de!
 
Bor på Os :)
 
jeg bor 2,5 time utenfor bergen:)
 
Jeg bor også i Bergen :-)
 
Åsane her. Starta i Bergen kommune, men på sørsiden av byen. Har migrert nordover med åra. :)
 
Fra Oslo bor på Osterøy
 
Vi må få til å ha treff en gang i nær fremtid  Er så kjekt å bli kjent med folk som har termin så samme tid, og ha babytreff når de er født. Fine ting å fylle permisjonstiden med 
 


Kattejenta skrev:
Vi må få til å ha treff en gang i nær fremtid  Er så kjekt å bli kjent med folk som har termin så samme tid, og ha babytreff når de er født. Fine ting å fylle permisjonstiden med 

Det syns jeg var en super ide 
 
Jeg både er i fra og bor i Bergen (nesttun) :)
 
Back
Topp