Mange hemmelige gravide???

*Gullungene*

Forumet er livet
Nå er jeg også spent!
Sanderogeliasmamma lurte her om dagen
på om det var meg, men det kan jeg med 110% sikkerhet
garantere at det ikke er!!! [:)][:)][:)] Holder med to tette med det første,
for å si det slik *phu!

Men er det mange hemmelige gravide her inne nå??
Så spennende da :)

Og er det noen gravide som man vet om??
Vet om superberta, men er det flere???

Klem

Her har detektivene jobbet på spreng. Og jeg anser gåtene for løst. Så får vi nu bare se og detektivene har rett....[:D]

ORIGINAL: Olive76

Her har detektivene jobbet på spreng. Og jeg anser gåtene for løst. Så får vi nu bare se og detektivene har rett....[:D]

Hvor mange er det snakk om da???

Minst to. Og så kanskje de som ikke har funnet det ut enda. La merke til at du har samme stavefeil som Ajasto (en hemmelig gravid) og det har lenge vært eneste spor. Sikker på det ikke er deg[8D]

Her er det ingen positiv test!! Har nok med å komme ovenpå etter sist svangerskap!
Aslak krever fortsatt mye om kveldene/nettene!

Minst to. Og så kanskje de som ikke har funnet det ut enda. La merke til at du har samme stavefeil som Ajasto (en hemmelig gravid) og det har lenge vært eneste spor. Sikker på det ikke er deg[8D]

OH YES... det er heeeeeeeelt sikkert!!
(dessuten hadde ikke jeg greid å holde meg sååå lenge. Kanskje det er deg???) [8D]

dessuten hadde ikke jeg greid å holde meg sååå lenge

Akkurat det har vi detektivene også diskutert oss imellom[;)]

hahaaaaa!!![8D]
Dere kjenner meg, skjønner jeg [;)] [8D][:D]

ORIGINAL: *Gullungene*

hahaaaaa!!![8D]
Dere kjenner meg, skjønner jeg [;)] [8D][:D]

er viktig å kartlegge profilene her! bare å bla gjennom protokollen fra sist vi hadde hemmelige gravide her! [:D]

ha, ha - det er morsomt med de detektivene her inne altså. Er det to tette når de er født i 2006 og 2009 forresten? Det er da helt vanlig mellomrom det - noe mer enn det så begynner det å bli lenge mellom barna

ORIGINAL: lenemor

ha, ha - det er morsomt med de detektivene her inne altså. Er det to tette når de er født i 2006 og 2009 forresten? Det er da helt vanlig mellomrom det - noe mer enn det så begynner det å bli lenge mellom barna

I min verden så er barna først virkelig tette når det er halvannet år mellom eller mindre. men med 2-3 år imellom er det sånn paselig "de-kan-få-stor-glede-av-hverandre" - avstand.

Men det er jo litt tett når to bruker bleie samtidig. men det er et fortolkningsspørsmål.

ORIGINAL: lenemor

Tett nok [;)]

Hehe...

Vad sies om 2006, nov 2007 og des 2009?
Er det tett eller? Haha.. Uff a mej!

Så det er ihvertfall ikke meg som er hemmelig gravid!

Back
Topp