Mange gutter som bruker bleier enda?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Bruker gutta bleie enda?

jupp

Dessverre ja, for jeg vet at han har kontroll på både t&b, til og med på natta, men han vil bare ikke [>:]

Kun på natta. Men etter å ha vært flink å gjøre alt på do en periode nekter han nå å bæsje i do eller på potta, igjen, så det går i trusa. Litt irriterende men tar ikke på han bleie igjen nå. 

Bruker fremdeles bleie om natta...

Sluttet med begge deler i september[:)]

ORIGINAL: Bamboo

Dessverre ja, for jeg vet at han har kontroll på både t&b, til og med på natta, men han vil bare ikke [>:]

Er det jeg frykter med min kar også... skal intensivere denne dotreninga litt mer altså.. dokort med klistremerker hjalp igrunn ikke så mye [8D]

Ja. Han er flink å stå og tisse, og sier fra selv om han har på bleie. Går ofte i truse hjemme. Skjer ofte uhell. Virker som han ikke bryr seg..
Sier og har sagt flere ganger at han synes det er veldig skummelt å bæsje på do..så her tar vi tissinga først

Uff ja.... [8|]

Han bruker kun bleie på natta, sluttet med bleie på dagtid i august[:)]
Blir noen uhell da, men er stort sett flink til å si i fra[:)]

skrev kun på natta, for går stort sett uten på dagen, men mye uhell med bærsingen :( så om vi skal kjøre bil lenge eller steder det er krise med uhell så har han på bleie på dagen. 

her er det kun bleie på natta og når han skal bæsje. ellers er det uten[:)]

Endelig kommet til bare bleie i barnehagen. Truse i helgene og etter barnehagen. Nå skal vi snart ha foreldremøte,og da skal vi ta opp dette. Han er jo 3 1/2 snart, til sommeren må han da være bleiefri[:)]

Lucas sluttet med bleie på dagtid juni i fjor... Natt bleia forsvant vel i aug/ sept mener jeg[8|]

Hatt få uhell, og han bestemte alt selv...

Back
Topp