Mange fra Stavanger?

Jeg flytter til Stavanger 15. Mai, termin er 6.juni. Er veldig klar for å bli kjent med folk og trille turer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg flytter til Stavanger 15. Mai, termin er 6.juni. Er veldig klar for å bli kjent med folk og trille turer :)

Da nærmer det seg termin :) Jeg har 21.06. Hvor i Stavanger skal du bo?(bydel) Er også klar for og ha noen og trille med ;)

Jeg flytter til Eiganes, rett ved Mosvatnet :) og du da?
Samboern har alt flytta og begynt å jobbe i Stavanger, mens jeg jobber og bor i Trondheim fram til jeg går ut i permisjon.

Kanskje vi kan møtes når jeg flytter til byen i mai da? :)

Jeg bor på auglend så det blir på andre siden av Mosvannet så og si ikke så langt unda da Ja det må vi få til når du har komt deg på plass i

Jeg bor også i Sandnes, termin 1.juni ;)

Jeg bor også på sandnes, med termin 16. Juni :)
Håper å bli kjent med noen av dere kanskje, eller noen i barselgruppe :D
(Kanskje noen havner i samme barselgruppe?)
Har mange gode venner, men ikke mange med barn, og det er noen ganger litt småkjipt ;) ivertfall i permisjon! :p

Jeg bor på madla. Rett med stokkavannet og 2 min gåavstand til madla amfi :) Tar meg ca 15 min å gå til mosvannet :) Termin 26 juni :)

Vi er en liten gjeng da. Mange i Sandnes :) Begynner og nærme seg nå. Er alle førstegangs fødende? Og vet dere hvilke kjønn dere får?

Woah! Jeg ringte føden for å bestille innskrivingspapirer i dag, så ja, nå begynner det virkelig å nærme seg :) Bare 3 uker til jeg flytter til Stavanger nå, og 6 uker til termin =D *spent *

Jeg har en datter fra før på 2, 5år. Nå venter jeg tvillinger. .gutt og jente ;)

Back
Topp