Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var litt aktiv der inne for lenge siden [:)] Men var ganska anonym så ikke sikkert dere husker meg [&:]
Er SÅ gøy å se at det er flere derifra som har havnet er på Mars 2011 [:D][:D]
Var VELDIG lite aktiv der inne nå på slutten. Valgte å få det litt på avstand og ikke tenke så mye på det.: også VIPS, ble vi gravid.. [:D]
Vi begynte å prøve September 2008.. Liker at det er flere langtidsprøvere her inne, det er så vellfortjent!! [:)][:)][:)][:)] Gratulerer så mye med graviditeten forresten[:D][:D][:D][:D] (kan være jeg har sagt det før, men holder ikke tellingen lenger[8D] heheh)
Jeg var der inne før, men når det faktisk ble slik at jeg nesten ikke kjente noen der inne lenger så gav jeg meg her på BV. Tror det må være et drøyt år hvis ikke lenger siden. Orket bare ikke å føle meg så mislykket lenger.
Jeg er fra "har prøvd lenge"
Prøvd på nummer 2 siden august -08, avbrutt av 2 MA'er.
Er litt nervøs, og kommer nok til å fortsette å være det frem til jeg ser et bankende hjerte.
Jeg var VELDIG aktiv på prøvd lenge før i tiden, men flyttet over på Assistert Befruktning da jeg følte at det ikke var noen kjentfolk der lengere...
Har prøvd i 4 år, og har endelig blitt gravid med ICSI!