mange foreldre er sammen pga barna..

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
stemmer dette? Mange har vanskelig for å bryte pga barna, økonomi ol, føler det er så mange som sier jaja, vi har jo ungene.. Hvordan er dette hos dere?

vi ahr det kjempe fint sammen og er sammen pga vi elsker hverandre og barna våre!! den dagen vi BARE er sammen pga barna er da på tide å gå fra hverandre mener jeg..for ungene lider under det(snakker av erfaring)

stemte happy familiy, men det er jo ikke alltid vi er det[:)]
Noen små fight innimellom har vi. både meg og saboeren og eldste sønnen vår på 8 år. Men sånn er det vil i det fleste familier[:)]

ORIGINAL: stoltmortil4

vi ahr det kjempe fint sammen og er sammen pga vi elsker hverandre og barna våre!! den dagen vi BARE er sammen pga barna er da på tide å gå fra hverandre mener jeg..for ungene lider under det(snakker av erfaring)

enig i den.. men tror mange "gror" fast, virker sånn iallefall.

Vi er "happy family", med alt hva det innebærer, hehe.
(oppturer og nedturer såklart, men jevnt over har vi det godt sammen [:)] )
Være kun sammen pga ungene/økonomi, det er ikke ett bra forhold og funker aldri i lengden..tror jeg.

Jeg tror jaggu folk er sammen på tross av barna noen ganger jeg [8D]

Hadde aldri blitt i et forhold om jeg ikke trivdes og vi ikke hadde det bra sammen, det har ikke ungene godt av heller!![;)]

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er her for snuppas skyld. Jeg tror at vi kan klare å fikse opp i alt rotet i forholdet vårt, men det vil ta tid. Hadde vi ikke hatt snuppa så hadde ikke vi vært sammen nå. Ikke fordi vi ikke fungerer sammen, men pga omstendighetene.

Vi prøvde lenge før vi gikk fra hverandre.. og grunnen til at vi prøvde var fordi vi ønsket hennes beste.. Og fordi jeg følte jeg hadde "mislyktes" siden vi ikke var en slik lykkelig familie, og fordi jeg følte press fra familie og venner om at vi såklart måtte se å fikse opp for hennes skyld... Men til slutt innså jeg at hun har bedre av å ha to lykkelige foreldre hver for seg enn to foreldre som er ulykkelige sammen.. Vi vokste fra hverandre og hadde det ikke bra sammen lenger, vi kranglet og følelsene bleknet vi fikk ett iskaldt forhold.. Syntes det blir feil å være sammen for barnas skyld nettopp fordi om mor og far ikke er lykkelige så er heller ikke barna det.. :)

ORIGINAL: Kougra

Vi er "happy family", med alt hva det innebærer, hehe.
(oppturer og nedturer såklart, men jevnt over har vi det godt sammen [:)] )
Være kun sammen pga ungene/økonomi, det er ikke ett bra forhold og funker aldri i lengden..tror jeg.

ORIGINAL: Nøstet

vi er happy family:)

Jeg vil si det på denne måten: Barna er grunnen til at jeg orker å kjempe for ekteskapet ja. Hadde ikke barna vært her, så hadde det nok vært lettere å avslutte.

svarte annet.. jeg er alene nettopp på den grunn at jeg aldri ville vært sammen med noen pga ungene. jeg prøvde det en stund og det ble bare grusomt for oss alle.

Vi elsker hverandre [:)]

Back
Topp