Mange forandringer på en gang!

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Flere som opplever at omtrent alt skjer på en gang for tiden? [emoji4]

Her ble det å få vite at spiren satt månedsvis før vi hadde trodd det skulle gå, huskjøp rett rundt hjørnet, salg av nåværende bolig, ferieturer og ikke måte på ting som skjer! Er utrolig kjekt med alt det koselige, og fint å holde seg litt opptatt, slik at ikke ventetiden blir så lang [emoji4]
Men idag har jeg begynt å spotte litt, for andre gang ila dette korte svangerskapet, så det blir tul i morgen. Gruer meg utrolig mye, er så redd for om det har gått galt. Attpåtil er ikke mannen hjemme denne uka, så jeg må dra aleine [emoji85]

Hadd du vært i trondheim hadde jeg blitt med om du hadde villa.
Utrolig mye på en gang på deg da. Hodet mitt koker fort over bare om jeg hadde hatt halvparten.
Ønsker deg lykke til.

Hadd du vært i trondheim hadde jeg blitt med om du hadde villa.
Utrolig mye på en gang på deg da. Hodet mitt koker fort over bare om jeg hadde hatt halvparten.
Ønsker deg lykke til.
Så snilt av deg! [emoji173] Det går nok bra, håper på at det er et godt tegn at hormonene har latt meg bli såpass stressa og nervøs idag [emoji28]

Last edited:
Ble ikke ul idag likevel, fastlegen hadde funnet ut at det ikke var nødvendig og ville heller ha meg inn til en time. Full i hormoner og litt frykt klarte jeg ikke krangle som jeg hadde tenkt, ble sittende å hulke i stedet [emoji85] fikk tatt blodprøver da hvertfall, og skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke stigning.

Back
Topp