Mange egg ut?

Memy

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Jeg fikk ut 22 egg på uttak, og det er stor sjanse for at det blir totalfrys. Lurer bare på; er det noen som har fått ut mange egg og likevel fått innsett? Hvordan gikk det?
 
Synes det blir aldri perfekt tall egg ut. :D For mange - totalfrys. Mindre - hvorfor så få??
Fikk 7 egg ut i dag og ble litt skuffet at det bare ble 7. :D

Men lykke til!
 
Jeg fikk ut 22 egg på uttak, og det er stor sjanse for at det blir totalfrys. Lurer bare på; er det noen som har fått ut mange egg og likevel fått innsett? Hvordan gikk det?
Har fått ut 16 på det meste. Var lett overstimulert, men fikk insett og blodfortynnende. Har også "bare" 12 ut en annen gang og var ikke antydning til overstimulering, fikk innsett og ble lagt inn på sykehuset pga overstimulering (var da gravid)
Tvitvi :Heartred
 
Jeg fikk ut 17 egg og fikk ikke sette inn, måtte gå på blodfortynnende. Følte meg overhodet ikke i form til innsett heller, så tror det var riktig avgjørelse. Tror klinikken jeg hører til setter alle med over 15 egg ut på totalfrys?

Føler du deg i form til innsett?
 
Har fått ut 30, 23, 18 og 12, og har fått innsett av fersk hver gang! Fikk mild OHSS da jeg fikk ut 30 egg, men ikke hatt noen plager ved noen av de andre uttakene. Ble gravid etter jeg fikk ut 30 og 18 egg, men bare kjemiske!
 
Jeg fikk ut 17 egg og fikk ikke sette inn, måtte gå på blodfortynnende. Følte meg overhodet ikke i form til innsett heller, så tror det var riktig avgjørelse. Tror klinikken jeg hører til setter alle med over 15 egg ut på totalfrys?

Føler du deg i form til innsett?

Både ja og nei. Har litt vondt idag etter uttak, men mener å huske at det har jeg hatt før, selv om jeg da ikke var i risiko for overstimulering.
Er jo noen dager til onsdag og evt innsett så håpe ting går seg til. Blir spennende å se imorgen hvor mange av eggene som var modne, virket som det hadde litt å si på om jeg får innsett.
 
Fått ut 23 og 24 egg og fått innsett begge gangene. Ble gravid på det ene ferskforsøket og på første frys på det andre. Begynte på blodfortynnende etter uttak en av gangene. To ulike klinikker. Lykke til :happy:
 
Fikk ut 15 egg, og ble ikke innsett. (Både pga overstimulering og at ingen egg ble med videre) Alvorlig truende overstimulering skrev de på arket. Merket ikke noe i starten, men var oppblåst og hadde smerter i 7-8 dager etter. Hadde aldri vært i form til innsett tror jeg :nailbiting:
 
Jeg fikk ut 25 egg. Men jeg fikk vite på forhånd at det var planlagt totafrys for de såg at jeg ble overstimulert. Jeg hører til St. Olav og har hørt at de har en grense på 15 egg, blir det mer enn det blir det mest sannsynlig totalfrys.
 
Jeg fikk ut 25 egg. Men jeg fikk vite på forhånd at det var planlagt totafrys for de såg at jeg ble overstimulert. Jeg hører til St. Olav og har hørt at de har en grense på 15 egg, blir det mer enn det blir det mest sannsynlig totalfrys.

Jeg hører også til st.olavs og jeg fikk ut 14 egg og 10 ble befruktet, men ble totalfrys på meg. Så ble 10 blasto på frys. Så trenger ikke være så mye som 15 før totalfrysen blir. Kjente jeg ble skuffet der og da men glad for det når jeg kom meg hjem. For formen var ikke bra. Magen så ut som en ballong og var skikkelig ubehagelig oppblåst. Fikk ikke ligge godt å fikk ikke på meg arbeidsbuksen engang og den er egentlig litt forstor til vanlig. Hadde ikke sjans å få igjen verken knapp eller glidelås på nesten 2 uker :blackeye::bored:
 
Jeg hører også til st.olavs og jeg fikk ut 14 egg og 10 ble befruktet, men ble totalfrys på meg. Så ble 10 blasto på frys. Så trenger ikke være så mye som 15 før totalfrysen blir. Kjente jeg ble skuffet der og da men glad for det når jeg kom meg hjem. For formen var ikke bra. Magen så ut som en ballong og var skikkelig ubehagelig oppblåst. Fikk ikke ligge godt å fikk ikke på meg arbeidsbuksen engang og den er egentlig litt forstor til vanlig. Hadde ikke sjans å få igjen verken knapp eller glidelås på nesten 2 uker :blackeye::bored:
Huff. Det er virkelig ikke godt å bli overstimulert. Jeg hørte 15 av min lege, men de ser nok etter andre tegn også, siden du ble soppas overstimulert så vil de jo ikke ta noen sjanser selv om du fikk ut 14 egg. Og det er jo igrunn bra. Det er kjipt og få beskjed om totalfrys der og da, men jeg tror faktisk alternativet er mye værre. Etter det jeg har hørt.
Men wooow. 10 blasto på frys er jo helt fantastisk ❤️ Håper formen din er mye bedre nå ❤️
 
Huff. Det er virkelig ikke godt å bli overstimulert. Jeg hørte 15 av min lege, men de ser nok etter andre tegn også, siden du ble soppas overstimulert så vil de jo ikke ta noen sjanser selv om du fikk ut 14 egg. Og det er jo igrunn bra. Det er kjipt og få beskjed om totalfrys der og da, men jeg tror faktisk alternativet er mye værre. Etter det jeg har hørt.
Men wooow. 10 blasto på frys er jo helt fantastisk ❤️ Håper formen din er mye bedre nå ❤️

Formen er bra nå ja :-D ja ble veldig skuffet der å da men så glad i ettertid for at det ble totalfrys. Hadde innsett forrige mnd som endte negativt. Så nå venter jeg på el igjen så jeg kan få innsett igjen :happy: ble meget fornøyd med 10 blasto på frys ja, men kjenner på den at det fort kan gå nedover i antall da.:hungover: hvis de ikke fester seg så blir jo det mega kjipt med en sånn fangst på frys, å etter en jævlig periode etter sprøytene. Blir frusstrert og deprimert om jeg må bruke alle og ingen fester seg, og en ny runde sprøyter må til.:sour: sliter litt med den tanken må jeg si
 
Formen er bra nå ja :-D ja ble veldig skuffet der å da men så glad i ettertid for at det ble totalfrys. Hadde innsett forrige mnd som endte negativt. Så nå venter jeg på el igjen så jeg kan få innsett igjen :happy: ble meget fornøyd med 10 blasto på frys ja, men kjenner på den at det fort kan gå nedover i antall da.:hungover: hvis de ikke fester seg så blir jo det mega kjipt med en sånn fangst på frys, å etter en jævlig periode etter sprøytene. Blir frusstrert og deprimert om jeg må bruke alle og ingen fester seg, og en ny runde sprøyter må til.:sour: sliter litt med den tanken må jeg si
Jeg forstår deg veldig godt! Jeg har nettopp vært gjennom andre runde med uttak. Fikk 4 på frys sist, første endte i kjemisk ellers var resten negative forsøk. Jeg brukte 1 år på disse 4 forsøkene for jeg fikk alltid EL på en mandag eller tirsdag og da blir jo det avbrutt. Nå har jeg fått 6 egg på frys, og går og venter på at mensen snart kan dukke opp så jeg kan planlegge vegen videre. :p En ting er sikkert og det er at jeg skal ha styrt syklus fremover. :)
Men med 10 egg på frys så har du hvertfall mange forsøk og gode muligheter for at det skal bli full klaff! Men jeg forstår at det er lett å havne i en ond tankesirkel. :Heartred
 
Back
Topp