Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Looney
Flink er du Skrållan, stor forskjell ja[:)]
Er motiverende å se andre trene her inne for min del, dersom jeg er lei eller giddelaus. Men som nevnt over her gjelder det å ta seg i nakkeskinnet og bare dra på trening. Dessverre ingen som trener for deg[:D]
Jeg må innrømme at jeg har vært litt sløv den siste tiden, men skal skjerpe meg til uken JA!!!
ORIGINAL: Skrållan
ORIGINAL: Looney
Flink er du Skrållan, stor forskjell ja[:)]
Er motiverende å se andre trene her inne for min del, dersom jeg er lei eller giddelaus. Men som nevnt over her gjelder det å ta seg i nakkeskinnet og bare dra på trening. Dessverre ingen som trener for deg[:D]
Jeg må innrømme at jeg har vært litt sløv den siste tiden, men skal skjerpe meg til uken JA!!!
Takk Looney! [:)][:)]
Ja, man må nesten trene selv om man skal trene.. [:)] Jeg har heldigvis ikke kommet dit at jeg har blitt lei enda, og det er jeg glad for. På nåværende tidspunkt synes jeg det er topp å ha den stunden hver dag bare for meg selv, bare tenke på meg og gjøre noe som er bra for meg. Håper det fortsetter sånn [;)]
Lykke til til uka, håper du får trent så mye du vil! [:)]