mandy4!

Tusen takk suki! [:D]

Det ligger søren meg MYE trening bak det der, så jeg er fornøyd, hehe! Men skal ned 5-7 kg til, jeg er jo ikke av de høyeste, så må ned litt til før jeg er helt 100 % fornøyd med tallet på vekta [:)]

Om det er noen trøst, så gjorde jeg og det i lange tider, før jeg tok meg i nakkeskinnet...

Superflink!!!![:D][:D][:D] Så flott du ser ut!!!!!

Må si at å høre om all treningen her inne er det som har gjort at jeg nå prøver å komme igang selv!!![:)]

Tusen takk mandy og Delia! [:D][:D]
Vil tro det bare er muskler den vektøkninga di mandy, sånn var det her og i starten, før jeg begynte å gå ned. Er jo bare å fortsette sånn som du gjør nå, så ser du nok resultater på vekta etterhvert. Handler bare om å ikke gi opp [:)]
Vet du hva jeg tenkte ang. ferie? Vi skal jo ikke på langtur, men tenkte å ta med pcn jeg, og trene til 30 day shred de dagene. Kanskje det er noe du også kan? [:)]

Delia: Stå på! [:D][:D]

Flink er du Skrållan, stor forskjell ja[:)]

Er motiverende å se andre trene her inne for min del, dersom jeg er lei eller giddelaus. Men som nevnt over her gjelder det å ta seg i nakkeskinnet og bare dra på trening. Dessverre ingen som trener for deg[:D]

Jeg må innrømme at jeg har vært litt sløv den siste tiden, men skal skjerpe meg til uken JA!!!

ORIGINAL: Looney

Er motiverende å se andre trene her inne for min del, dersom jeg er lei eller giddelaus. Men som nevnt over her gjelder det å ta seg i nakkeskinnet og bare dra på trening. Dessverre ingen som trener for deg[:D]

Jeg må innrømme at jeg har vært litt sløv den siste tiden, men skal skjerpe meg til uken JA!!!

Takk Looney! [:)][:)]

Ja, man må nesten trene selv om man skal trene.. [:)] Jeg har heldigvis ikke kommet dit at jeg har blitt lei enda, og det er jeg glad for. På nåværende tidspunkt synes jeg det er topp å ha den stunden hver dag bare for meg selv, bare tenke på meg og gjøre noe som er bra for meg. Håper det fortsetter sånn [;)]

Lykke til til uka, håper du får trent så mye du vil! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Looney

Takk Looney! [:)][:)]

Ja, man må nesten trene selv om man skal trene.. [:)] Jeg har heldigvis ikke kommet dit at jeg har blitt lei enda, og det er jeg glad for. På nåværende tidspunkt synes jeg det er topp å ha den stunden hver dag bare for meg selv, bare tenke på meg og gjøre noe som er bra for meg. Håper det fortsetter sånn [;)]

Lykke til til uka, håper du får trent så mye du vil! [:)]

>Fikk brått barnefri helt frem til torsdag, så da blir det masse tid til trening, soling, jobbing og venner[:)]

Back
Topp