Manduka?

smily81

Flørter med forumet
Hei , lurer på om noen har erfaring med manduka selen?
Har ei tuppe på 20mnd som har våkst fra babybjørnen, og jeg kunne tenke meg en sele som er lett å ta på og som vi forhåpentligvis kan være til glede for oss ei god stund fremmover.
Noen som har peiling på om mandukan er bra ,?

Elsker min Manduca. Men har bare brukt den til snuppa på 1 år enda da...[;)] Men jeg syns den er vanskelig å få på på magen, ryggen er lett[:)]

Hm ,trodde det kanskje va vanskelig å få på ryggen og lettere å få den på magen.
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt din?, Lite peiling på hvilke nettsider e skal søke på.

ORIGINAL: smily81

Hm ,trodde det kanskje va vanskelig å få på ryggen og lettere å få den på magen.
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt din?, Lite peiling på hvilke nettsider e skal søke på.

På ryggen setter jeg snuppa på hofta og drar ryggen til selen over ryggen henna så snurre jeg ho bare bak.
Der er et ekstra feste helt oppe med halsen nesten som holder selene sammen, og det får jeg ikke festa på ryggen når jeg er aleine[8D]

Liker uansett best å ha ho på ryggen[:)]

Manducaen er kjempefin men passer dårlig hvis bæreren er veldig liten. Den ble rett og slett for lang til meg på 157 cm. Bare et lite obs til de det måtte gjelde. [:)]

Back
Topp