manduca vs maitai???

87ida

Betatt av forumet
nå damer! bærer dere? jeg er ute etter noe og bære gutten i, han er ni mnd nå. ser for meg en god stund frem over. litt bæring hjemme, korte turer og eventuelt shopping sentrer. hva bør valget bli?

Jeg likte ikke mei tai.....manduca og ergo likte jeg best:)

hehe.. smaken er som baken? Og mulighetene mange.

Vi foretrakk en formsydd Beco butterfly og denne ligner jo på manducaen eller ergo for den saks skyld.. Er ulikt hvordan de ulike bæreselene sitter på forskjellige. Med en meitai vil du jo alltid få tilpasset godt men knytingen hadde jeg ikke tålmodighet til så her var knepp knepp løsning med fester genialt. Og elsket becoen da jeg kunne sette snuppa oppi og så satt hun trygt mens jeg svingte henne på ryggen som med en ryggsekk[:)]

Liker Meitai kjempegodt, men det er mindre stress uten lange seler og knyting når man bruker manduca. Har begge deler.

Har begge og liker begge.. Men Mei-tei og en våt eller møkkete parkeringsplass er ikke lett da... [8D]
Liker kanskje best Mei-tei til magebæring, selv om jeg bærer 2-åringen på ryggen i den og da..

Om mannen din også skal bære så kanskje du vurderer manduca, menn syns ofte knyting og sånt er feminint eller vanskelig.. Det gjør ihvertfall min..[8D]

Back
Topp