Manduca og bæring av større barn?

Tweak

Forumet er livet
Vi skal ut og fly i sommer og tenkte at manducaen kunne være praktisk og prøvde den nå i helgen. (har ikke brukt den siden hun var baby)

Prøvde den på ryggen og hun var ikke helt komfortabel (ikke vant med den) men jeg lurer bare på om skulderstroppene mine skal være over eller under hennes armer?
Og bør selen være på det lengste, med den glidelåsen på tvers over åpen? Eller bør jeg korte den ned?

Dere som bærer større barn med manduca eller lignende, hvordan gjør dere det?

Mamma til A og K skrev:
Da eldste min var 1,5 år, bare jeg henne på magen i Manducaen da vi var ute og reiste. Syns det var det greieste, jeg...

Ja, jeg tror hun heller vil like det ja!

Men skulderstroppene, hvordan lå de over jenta di?

Bruker den på ryggen med gutten min nå. varierer hvor stroppene er. sambo er mye lengre enn meg og der går dem over skuldrene, hos meg kan jeg ha dem under. ser ut som Matheo trives best med dem under :)

Så lenge barnet er baby (0-1år) syns jeg diverse bæreseler er gunstige (har prøvd manduca, babybjørn etc), men når barnet blir eldre syns jeg en bæremeis er mye mer gunstig og behagelig å bære i.

Så lenge barnet er baby (0-1år) syns jeg diverse bæreseler er gunstige (har prøvd manduca, babybjørn etc), men når barnet blir eldre syns jeg en bæremeis er mye mer gunstig og behagelig å bære i.

Sønnen min er 21 mnd og jeg bærer han både på magen og på ryggen i Manducaen. Har jeg han foran, har jeg selene krysset på ryggen min. Prøver å ha hans armer under (om du forstår), men han tar de som regel over selv. Bærer jeg på ryggen har jeg selene som vanlig, prøver å hans armer under, men han regulerer det som regel selv. Glidelåsen har jeg åpen.

Jeg bærer gutten min på 2,5 år på ryggen i manduca. Har glidelåsen åpen, og som oftest har han armene over selene. Han styrer det selv, men jeg tror det er mest dersom han vil sove eller fryser på hendene at han tar dem under. 

Har du vist henne bilder av andre barn som sitter på ryggen? Det måtte jeg gjøre på den alderen, da gutten min ble så stor at jeg ville flytte han fra magebæring til ryggbæring. Nå elsker han å sitte på ryggen, og kommer faktisk ofte for å sitte på ryggen for å kose når jeg sitter på gulvet eller i sofaen også.

Back
Topp