Manduca eller Ergobaby 360?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hva anbefaler dere og hvorfor? Både jeg og mannen skal bruke den. :)

Ingen erfaring med meduca men vi har ergobaby og den blir for liten for mannen her... Så vi måtte kjøpe en ekstra som passer han bedre...

De kan sitte litt forskjellig, så har dere muligheten så prøv :) F.eks. om dere bor i Oslo-området har butikken Bæreglede begge inne, der kan man dra og prøve :)

Manduca er en litt større sele enn ergobaby 360, og generelt passer litt større mennesker. Vi har kjøpt manduca, nå er babyen i magen enda, men gleder meg til å ta den i bruk. Kjøpte den fordi den har litt mer innstillingsmuligheter enn ergobaby 360, jeg ønsker bevisst ikke å ha muligheten til å bære fremovervendt, og fordi den er litt større og vil fungere lengre :) Også slipper man eget nyfødtinnlegg å styre med (det er integrert i manducaen). Pluss at jeg har flere venner som er fornøyd med den kontra ergobaby 360, sistnevnte har blant annet et borrelåsbelte som mange finner irriterende og vanskelig å stille inn skikkelig, men det er litt smak og behag.

Har manduca og er godt fornøyd. Eneste er at jeg ikke får strammet midlebeltet skikkelig.. Jeg er for smal :p sitter greit på men kunne likt å ha det strammere

Back
Topp