Manduca bæreselen min! *bilder*

SuperBerta

Glad i forumet
Høygravid og med snart 4-åring på ryggen![:D]

Så fint hun sitter[:)]

Jeg har ingen erfaring med bærsele i det hele tatt jeg. Hvor tidelig kan du bruke den på lillebror? Kan man ha den foran også? Så kjempe fin ut den bæreselen der. Må vel si at det var den jeg synes ser best ut ut fra de har sett.

Så koselig[:)] Du kommer til å ha MYE glede av den selen fremover! Bæretøy er den beste investeringen jeg har gjort når det gjelder barneutstyr. Det er koselig og ikke minst praktisk med bæring[;)]

Jeg elsker den selen. Har en Ergo og det er lillebroen til manducaen. Utrolig kjekk. Maja har sittet oppi helt til for noen måneder siden hun. Og man kan fint bære lenge uten å få vondt i ryggen. Tipper du får mye glede av den!

den var fin! Jeg har en babyhawk oh snap, men lukas liker ikke å sitte i den enda. den er fra 6 mnd, men foreløpig sitter han maks 5 minutter i den. Går bedre med mobywrapen enn så lenge. Håper han liker seg i bæreselen snart, for den var dyr[&:]!

Både meg og mannen elsker Manduca. På magen synes jeg den er best med kryssede stropper.

KJempefint. Har ikke prøvd formsydd selv, men elsker meitaiene og sjalene mine [:)]

Den kan brukes fra nyfødt.. [;)]  Men jeg har en MobyWrap også, så satser på å bruke den mest i starten..

GLEDER MEG![:)]

Jeg er også fornøyd med manducaen! Kjøpte den da Aslak var litt større enn en baby. Før det hadde vi mobywrap. Den var genial da Aslak var baby og magen ikke var av den gode sorten.

Back
Topp