Manduca bæresele

Har ei venninne som har og hun er iværtfall fornøyd. Ett av de beste kjøpene hun har gjort til babyen og hadde ikke klart seg uten, sier hun. Hun bærer en del siden babyen plages mye med luft.

Kjempe fornøyd, kjøpte ikke før jenta var 10 mndr da, men supert til turgåing i skogen og sånt, som vi bruker den til. :) 

Ei venninne har den og er superfornøyd. Hun har ikke brukt andre da. 
Jeg har prøvd denne men valgte Ergo i stedet.

digger den!

Har den men fikk aldri brukt den så mye. Det var enklere med vogn for meg for jeg orket ikke ha både bæresele og stelleveske "på" meg når vi gikk ut.

Men selen er god å ha på, når en krysser selene på ryggen, og vi hadde god nytte av den på flyplasser etc. SÅ selen er god den :-)

veldig glad i min, men ville ha anbefalt å prøve den viss du har muligheten.

Jeg har ei venninne som har og har fått prøve hennes. Den er god å ha på, men jeg tror jeg vil gå for Ergobaby isteden. Men de to selene er vel egentlig nokså like.

Vi har, og den brukes flere ganger i uka. Har brukt den siden lillebror var va 3 måneder. Bærer innimellom storesøster på 4 i den. Den er utrolig god å bære i samtidig som den har en lang brukstid. Nå er det mest mannen som bærer i den fordi magen min blir i veien.

Back
Topp