manduca bæresele

werana

Elsker forumet
noen som har denne bæreselen? er den å anbefale? [:)]
http://www.syvsjal.no/kategori.php?kategori=8

nice, lurer på å bestille denne!?

Elsker den! Både mannen og jeg liker å bære i den.

kan barnet sitte begge veger? eller bare med magen og ansiktet inn mot kroppen til den voksne?

Elsker den!!
Samboern er og glad i den...

Kan bare bruke den med ansiktet mot deg... men det er jo det som visst er anbefalt, både i forhold til ergonomi og stimulering av barnet...

okei!
da blir det vel at vi bestiller en slik en!
Synd den ikke er forventet inn til lageret før 2.februar, skulle helst hatt den i går [:D]

Kjøp, kjøp!![:)] De kan sitte bare en vei ja, men den kan jo bæres på ryggen også, og da sitter de jo "rett" vei[:)]
Lillo på snart 11 mnd elsker å sitte i den[:)] Så uten tvil ett av de beste kjøpene jeg har gjort[:)]

Kan få kjøpe min om du vil. Den er brun. Brukt bare 3 ganger. Jeg har fått for store ryggproblemer, så jeg klarer ikke bære snuppa på ryggen [:(][:(]
700,- [:D]

hvordan holder de seg i fargen? Har mest lyst på svart, men litt kjedelig om den blir veeldig blass med tiden...

ORIGINAL: BølleBella

Kan få kjøpe min om du vil. Den er brun. Brukt bare 3 ganger. Jeg har fått for store ryggproblemer, så jeg klarer ikke bære snuppa på ryggen [:(][:(]

takker for tilbudet, men har mest lyst på svart!

Det er bare å kjøpe! Jeg kjøpte min brukt. Elsker den! Er blitt MYE brukt![:D]

ORIGINAL: werana

ORIGINAL: BølleBella

takker for tilbudet, men har mest lyst på svart!

Ahh.. Ser den [;)]
Selen er god å bruke om man har riktig rygg. Veldig myk og god [:)]

Jeg har svart[:)] Kjøpte den i mai i fjor, og har brukt den MYE, er like svart enda[:)]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Jeg har svart[:)] Kjøpte den i mai i fjor, og har brukt den MYE, er like svart enda[:)]

nice!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: merete_80

Elsker den! Både mannen og jeg liker å bære i den.

[:D]

Back
Topp