Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fionella
Ok[:D]
Hvet der om de kan spise mye av det? gjør det noe om de spiser en halv eller en hel om dagen liksom???
Siden jeg har vært usikker så har han fått bare 2 båter...
ORIGINAL: Grimera
Sander får båtene som de er han, går greit det siden han har så mange tenner. Han spiser en mandarin om gangen, og kan gjerne spise to på en dag[:)]
ORIGINAL: zzzara
Har hørt at det kun er klementiner i Norge. har visst ikke vært mandariner på mange år..
Eller var det omvendt.. Hehe[&:][:)][8D]
Samme dagen Sofie fikk smake klementin så fikk hun også melk i barnehagen (noe hun ikke tåler) så hun var kjempe dårlig i et døgn etterpå (det var en glipp). Jeg vet jo at det var pga melken hun var "syk", men jeg tørr ikke å gi klemtiner heller.. Sånn i tilfelle..[&:]
ORIGINAL: Fionella
Har hørt at det kun er klementiner i Norge. har visst ikke vært mandariner på mange år..
Eller var det omvendt.. Hehe[&:][:)][8D]
Samme dagen Sofie fikk smake klementin så fikk hun også melk i barnehagen (noe hun ikke tåler) så hun var kjempe dårlig i et døgn etterpå (det var en glipp). Jeg vet jo at det var pga melken hun var "syk", men jeg tørr ikke å gi klemtiner heller.. Sånn i tilfelle..[&:]
Ja jeg leste på wikipedia etter å ha postet innlegget her, og der sto det også at det nesten er bare klementiner i Norge - at de sluttet å importere mandariner på 90 tallet...
Men det sto også at klementiner ofte blir feilaktig forvekslet med mandarin...
Jeg hvet ikke altså, men det sto det der...
Skjønner du blir litt skeptsik i forhold til allergien, men får man ikke utslett hvis man er allergisk mot sitursfrukter??? eller er det individuelt???
Vet faktisk ikke hvordan man reagerer på sitrus, men det er med utslett og EKSTREME mengder luft i magen hun reagerer på melk.. Så ble bare litt skektisk. Ga henne kaviar en gang, og da hadde hun nesten ikke fått i seg biten før hun var full i rød prikker rundt munnen, syke greier!
Nei, holder oss til eple/banan/gulrot en stund til[:)]