mandamorrablues...

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Nja, kan vel ikke si det er så mye blues siden jeg har fri!!![8D][:D]

Her er det klesvask og avslaping som er på planen i dag!![:D] Mini skal snart i bhg og jeg skal kose meg alene hjemme[:D] Skal på 3 dagers fjelltur med skolen på onsdag så må få vasket og pakket litt[:)]

Ha en fin uke jenter!!![:)]

Morn, morn! Da var jeg hjemme hele forrige uke - mini syk 2 dager, jeg syk 1 dag, og da var uka så ødelagt at jeg aldri kom meg på skolen[&o]

I dag begynner jeg enkli klokka 10.00, men siden jeg ikke slutter før 21.00 hopper jeg over norsken og begynner skoledagen 13.40 med sosiologi i stede! Mini må til legen 11.15 også så da må vi jo det - han har øyekatar[&o]

Hei sveis! [:)]

Er så trøtt at jeg har hodepine, herrrrlig... [&:] Prøvde å ringe legen for å få time i dag pga knærne mine, men kommer ikke gjennom på telefonen engang. Stor pågang, visstnok. Så da får jeg gå sånn til torsdag, gidder ikke prøve å ringe noe mere siden jeg uansett ikke kommer gjennom! [:'(]
Ingen planer i dag. Må på butikk, ellers bare kope hjemme. Skal ta dagens shred-trening da, det er jo bedre enn ingenting! [:)]

Skrållan: vet ikke om du vil prøve det men apoteket selger betennelse dempende tabletter uten resept eller så kan du vente til du kommer til legen og får brexidol. Bare et tips

I dag har  vi kjempefint vær[:)]  eneste ulempen er at jeg er veldig forkjøla[:'(][:'(][:'(]
Har lyst til å trene i kveld for jeg hadde ikke ork til det  i går. Men bør vel kanskje ta hensyn til dem andre og holle meg hjemme til jeg er frisk[8|] Nei vanskeligt dette

jaja får vel finne fram grøten og lokke Vilde til å spise litt...Hun er nemlig litt grøtlei..Men siden hun ikke vil ha skive og ikke blir mett nok av frukt så må jeg prøve med grøt

god bedring i silly-heimen[:)]

skrållan; tenke deg om du skulle jobba 100% i tillegg?? fatter ikke at det skal være normalt jeg, var helt kake trøtt til thomas var over 2 år. kan ikke fatte hvordan folk klarer å jobbe så mye på så lite søvn[8|] sikkert rutiner som skal til, men jeg var helt fantastisk ødelagt hvertfall.

ja, da var jeg plutselig hjemme igjen. maria skal på skoleinnskrivning i dag[:)] jeg er stolt og hun gleder seg[:)] pappsn skulle være hjemme med henne til vi skulle dra på skolen, men han måtte plutselig på jobb. glad jeg har en sånn jobb at jeg kan dra om jeg må, jeg er vel enklere å erstatte[;)]

elektrikere her nå, lager ny konakt til varmepumpa. håper de drar før vi skal dra, liker ikke å levere fra meg husnøkkel.

er sliten jeg.........
Har drevet med noe konstant hele helgen, alene! Gubben og minsta var hos svigers i helga for å ta fjøs. Mens jeg har drevet med rydding, baking, handling og mer. Eldsta hadde voksen bursdag igår.
i tillegg har jeg satt sammen 2 flatpakker fra ikea. En kommode greie og en sånn hylle greie med flere hyller.
Snart bærer det avgårde til fysio, det trenger jeg idag.
Ellers skal jeg ha en rolig dag tror jeg. Må hente meg inn litt.

buffi: tror jeg venter til legetimen jeg, egentlig. Liker ikke å selvmedisinere meg selv, før jeg virkelig må, om du skjønner, hehe. Men takk for tips! [:)] God bedring, lurt å ikke trene før formen er litt bedre! [:)]

MaRtE: Om jeg jobba 100%, så hadde jeg sikkert blitt sykmeldt... [8|] kan ikke fatte og begripe at det er mulig å fungere på så lite søvn! Blir jo skikkelig utslitt i hele kroppen av å kontant gå på tomgang. Håper jeg slipper å gå rundt sånn til Tobias er over 2 år, det er leeeeenge til... [&o]
Artig med skoleinnskrivning, store jenta! [:)] Kos dere! [:)]

Jeg hadde ringt flere ganger, Skrållan, og så hadde jeg tatt ibux! Om du er så plaga så bør du det for å ikke belaste kroppen mer enn nødvendig! Jeg kaller ikke vanlig paracet og ibux for selvmedisinering, men det er kanskje bare meg? Og ang søvn og sånt, ja, det er grusomt! Jeg er veldig glad for at storemor er i bhg hver dag, det har vi så godt av alle mann. Anbefales [;)] Jeg lurer på hvordan det blir når jeg begynner på jobb, men på en måte blir det kanskje litt godt, for da får jeg brukt hjernen min på litt andre ting enn bare småbarn og tanken på at jeg får for lite søvn osv..

God bedring til dere som trenger det!

Her har vi vært en tur i byen, måtte i banken og signere lånepapirene til hytta. På torsdag får vi nøklene, det blir bra!! Og så handla jeg litt garn til et sjal jeg skal strikke til svigermors bursdag, og stæsj til denne grisekostymen jeg skal lage. Håper hun ikke ombestemmer seg!! Det snør vått her i dag, så det ble buss hjem.

Ha en fortsatt fin dag, jenter! [:D][:D]

Etter legevakten styret i går var N sliten og sov helt til halv ni i morges. Deilig når jeg faktisk har fri[:)] Gubben har akkurat reist på salgsrunde  Vestfold og jeg blir alenemor frem til onsdag, og liker det ikke. Kjedelig å være alene hjemme. Får bruke tiden på å kose med N da. Og  morgen kveld skal jeg jobbe. Og til helgen blir det hotelltur og DET blir bra!!

Jeg leverte N i bhg i halv ti tiden og dro rett på trening. Har trent spinning og vurderer om jeg skal ta en time BodyPump i kveld allikevel. Vi får se......

Steike.... jeg har vært i ørska de siste 12 timene. Tror jeg har litt brystbetennelse. Har ligget rett ut med voldsom feber, hodepine og muskelsmerter.[&o] Litt bedre nå heldigvis. Får se om det holder seg sånn. På onsdag skal jo mannen på jobb igjen og da må jeg jo være frisk.

ORIGINAL: McBaby

Steike.... jeg har vært i ørska de siste 12 timene. Tror jeg har litt brystbetennelse. Har ligget rett ut med voldsom feber, hodepine og muskelsmerter.[&o] Litt bedre nå heldigvis. Får se om det holder seg sånn. På onsdag skal jo mannen på jobb igjen og da må jeg jo være frisk.

Det er ikke gøy..Det fikk jeg med hun minste nå i sommer..Hadde jo over 40 i feber jo. Men kom meg til legen ganske kjapt så jeg fikk pencelin og ble bedre. Men masser brystene, tøm dem godt så hjelper det også på

Så masse god bedring og håper du ikke får det så ille[:)]

Middagen er inntatt og N leker på rommet sitt mens vi venter på barnetv. Gubben er trygt stasjonert på hotell og jeg savner han allerede. Herregud for en dott jeg har blitt[:D][:D] Ble ingen trening for N er sliten og da passer det dårlig med biltur til treningssenteret for da sovner han garantert, så vi er hjemme.

Enda ett vennepar av oss skal ha barn i august, så nå blir det masse barn i venengjengen fremover[:)][:)] Koselig!!

Ungene er to store troll, sambo kom så vidt innom for å spise middag før han dro igjen, og det blir jo aldri helg eller... 

N har sovnet etter å ha badet, spist ostesmørbrød med kakao til kveldsmat. Tror han er fornøyd nå[:)][:)] Jeg kjeder vettet av meg og gjør alt for å ikke lese skole[X(] Spiser potetgull gjør jeg og, og vurderer hente sjokkissen i kjøleskapet og skeie skikkelig ut i kveld.

Var trøtt og på nippen til å gå og legge meg klokken åtte i kveld jeg, men nå har jeg bikket over og er ikke trøtt i det hele tatt[>:] Skulle bare lagt meg klokken åtte ser det ut som[8D]

Lillemor er fremdeles trasstroll, og hun hylgrein leeenge på fredag for jeg hadde lagt fram klær til henne. Hun skulle jo finne de fram selv må vite[8|]... men etter det har det faktisk blitt litt bedre, en del sutring er det jo, men ikke det forferdelige sinnet. Kaaaan det hende det er på vei over? Det er håp i sikte[:D]

ORIGINAL: McMor

Var trøtt og på nippen til å gå og legge meg klokken åtte i kveld jeg, men nå har jeg bikket over og er ikke trøtt i det hele tatt[>:] Skulle bare lagt meg klokken åtte ser det ut som[8D]

Lillemor er fremdeles trasstroll, og hun hylgrein leeenge på fredag for jeg hadde lagt fram klær til henne. Hun skulle jo finne de fram selv må vite[8|]... men etter det har det faktisk blitt litt bedre, en del sutring er det jo, men ikke det forferdelige sinnet. Kaaaan det hende det er på vei over? Det er håp i sikte[:D]

N er og mye bedre, men hadde en runde i går morges. Jeg spurte hvilken genser han ville ha på, og han svarte blå hettegenser. Jeg dobbelsjekket at han ville ha blå hette genser og ikke rød spidermann genser, og han var sikker. Men da blå hettegenser var på så ville han selvsagt ha rød spidermann genser. Men ett sted går grensen, og å bytte genser er ikke aktuellt i helvete heller[:D] Han var rimelig sur men det gikk over det og.

Back
Topp