Mandagstv

regnbuens farger

Forumet er livet
Ja, hva er fint mandagstv dere? Har dere noe favorittprogram? Synes det er fint å starte uken med bena opp og fjernkontrollen på plass [:D]

Jeg lurer litt på om jeg skal se 71 grader nord, men får nå se, jeg er ikke egentlig så flink til å følge med på programmer [:D]

Gleder meg til unge mødre starter igjen..

Ser på 4 stjerners reise jeg[:D]

Begynnte og se 4 stjerners reise nå, nå følge med det, så kommer 71 grader nord...
Kan ta resten av uka også jeg[:D]:
Tirsdag: One Tree Hill på Fem,
Onsdag:
Torsdag: Cake Boss på TLC,
Fredag: X-factor

Nå satt jeg på 71 grader nord og gløtter med et halvt øye. Tror jeg switcher over på Ungkarskvinnen etterhvert, men 2230 er det Paradise Hotel! Weee![8D]

Ser ingenting på mandager jeg, orker ikke begynne å følge med på noe. Har jo aldri tid til å se det de dagene det går. Vi tar opp og ser i helgene[8D][:D]

egentlig bare hotel cæsar.... Nå ser gubben film , så da glor jeg her : )[:D]

Her er tv'n svart og stille, tirsdager derimot er den store tv-kvelden min da må jeg se Greys og Privat Praksis [:)]

Ser stort sett bare tv i helgen... Men akkurat nå skal jeg se Arn på TV2 - digger bøkene om Arn [:D]

Her er det som regel noe lett underholdning i opptak fra helgen.. Mandagen er ryddekveld her i huset, ettersom vi har hatt beina opp hele helgen! [:D]

Back
Topp