Mandagstråden

Drcat90

Flørter med forumet
Marshmallows 2022
Guri, jeg kjeder meg ikveld! Hva gjør dere på? Skal dere se noko intressant på teven?  

Jeg venter på ungkaren............. men det er en evighet til.
Jeg har foressten spist wienerpølser idag...hipp hurra for lettvindt mat emoticon

hehe bra tråd! :P

jeg skal bestille bilde til konfkaken jeg har på bestilling. ellers tenkte jeg å se litt greys anatomy på dattan!..
btw me hadde lasanje t middag! ;) på ein mandag!

sku prøve å sove litt siden eg ska på nattvakt.men fikk ikke sove har så innmari hodepine:(

ble grillpølser her i dag.nå er det hotell cæsar elles bare slappe av før jobb

verteline skrev:

jeg skal bestille bilde til konfkaken jeg har på bestilling. ellers tenkte jeg å se litt greys anatomy på dattan!..

oi, har du konfirmant du? Det er nok travelt :p
Lasagne på en mandag hørtes flott ut! Jaggu :D Kos deg med greys :D

Lingje84 skrev:
sku prøve å sove litt siden eg ska på nattvakt.men fikk ikke sove har så innmari hodepine:(

ble grillpølser her i dag.nå er det hotell cæsar elles bare slappe av før jobb

Hva jobber du med? :-)
Uff, kjedelig med hodepine, prøvt å ta paracet og et iskaldt vann?
Cæsar skal jeg også se nå tror jeg, har tatt det opp og skulle spare det til en dag jeg kjeda meg.. men kjører den i gang nå :-) God bedring til deg

Drcat90 skrev:

verteline skrev:

oi, har du konfirmant du? Det er nok travelt :p
Lasagne på en mandag hørtes flott ut! Jaggu :D Kos deg med greys :D

nei nei ikke min konfirmant men en konfirmant kake på bestilling :) driver med sånn kakestyr.. hehe.. huff konfirmant i alder av 24.. d hadde vært travelt d! hehe

Soffa kos :) Ser på The Amazing Race Norge og lager bordkort til konfirmasjonen :)

Jeg har plassert meg godt i sofaen, med to store ikeaposer med tøy som skal brettes... Det går seint, foreløpig har jeg ikke brettet noe, bare sittet på nettet og ikke minst drukket halvfrossen appelsinjuice... 

ligger her å titter å blir kritisert;-) meeen lar meg ikke vippe av pinne av den grunn, så har sambo okkupert tv`n me fotball så her e d pc for full rulle!!:-)
spiste på Burger King i dag, for å feire UL bildene:-)

Back
Topp