Mandagstråden

Olive76

Forumet er livet
Det er kaldt og solen skinner. Og da blir jeg i så godt humør. Altså over solen, for den klarer nå å få temperaturen ute litt opp.

Ungene er forholdsvis friske og i barnehage. Der skal de ha karneval så det var høy stemning særlig blant de store unger.

Har tenkt meg å fikse litt saker og ting til kommende barselstid. Er alltid noe som kan vaskes eller pakkes ned eller frem. Blir nok aldri riktig ferdig. Men så har ungen jo vokst og neste størrelse skal pakkes frem. Og sånn kommer våren vel til å gå.

Tror jeg må lage litt lister og uttenke oppgaver min mor kan ta så hun føler seg nyttig når hun kommer torsdag. Og så skal jeg ellers nyte de siste dager alene innen hun kommer og innen barnet kommer. Liker veldig godt at være helt alene i huset. (blir veldig bra med baby og meg også og kjekt med min mors hjelp også)

Ha en fin mandag folkens!

God mandag til deg Olive! Du får slappe av som best du kan for det blir vel travlere dager som trebarnsmor fremover.. [:D]
Her var jeg og Maren alene i dag, da Sindre lå hos tanta.. Og herregud så deilig! [:D] Kunne ikke sambo komt på dette kjørelærergreiene før vi fikk nr 2.. [8|][8D][:D] Hehe.. Neida.. De er så snille og det går veldig fint.. [:D]
Her er det fri etter jobbehelg, og den dagen skal nyter.. Jeg skal gjøre INGENTING.. Syns jeg sier det hver dag jeg har fri jeg.. Men jeg kommer vel til å vaske klær og ordne litt sånne ting, men ingen store prosjekt iallefall.. [:)]

God formiddag [:)]

Jeg har sitti å sett på God Morgen Norge en stund nå.. Skal ned til byen en liten tur etterhvert, også en tur til Svigermor. Da skal sambo fortelle om spiren, litt spent på det asså [:D][8D] Hihi!! Ellers har jeg ingen planer i dag [:)]

Åh, så spennende Råsa - jeg fikk litt sånn gledes-spennings-frysninger jeg nå!

Her har det vært en fabelaktig morgen - ungene sov til åtte(!!!!), så da var det bare å pakke klær, spise frokost og dra i barnehagen. Jeg stoppet i butikken og handlet mat på veien hjem, nå har jeg satt  igang NOK en vaskemaskin, og så skal jeg ut og handle valentinergave til min kjære... og nye øredobber til meg selv.. var innom bensinstasjonen i sta og kjøpte nye Kaizer-plata også (Violeta violeta), så jeg skal ha full guffe på anlegget i bilen [:D]

God morgen!!Eller god dag!!!

Jeg har hatt en kjip natt. Sovet dårlig og våknet tusen ganger. Men likevel en fin morgen. Ungene var blide og folk har vært hyggelige på jobb!! Har fått kake og gaver(blir 33 i dag[:D]). I dag skal jeg være på jobb til kl. 20-21....har internasjonal kveld. Så da er det elever og lærere i alle bauger nog kanter. Hyggelig det da, men litt trist å ikke se familien i dag!

Ønsker deg lykke til med å fortelle nyheten, RÅSA!! Så moro!! Gratulerer så mye, forrresten. Hadde ikke fått det med meg tror jeg!! Hhurra!!!

Klem

Back
Topp