Mandagstråden.

Olive76

Forumet er livet
Idag blir det IKEA på meg. Trenger vel ikke si mer enn det. Ikea, Ikea, tralalalalala[8D]

Kos deg på Ikea da, Olive![:D] (Jeg er vel en av de få som kun har vært der en gang i hele mitt liv, og det er mange år siden nå[8D]).

Her er det grått og trist, og mine ambisjoner om å gå til skole og barnehage ble lagt litt på hylla idag ja for her er det øspøs regnvær.

Har lite planer ellers annet enn jobb - og så var det de der evinnelige vinterskoene som aldri kommer i hus[&:]

Ha en fin mandag, alle sammen[:)][:)]

Helllluuuuu!

Her er det grått og trist for fjerde dagen på rad nå...blæ. Men det er hørstferie, og jg har levert ungene i barnehagen. Har vært gressenke siden fredag, så jeg trengte litt tid for meg selv, hehe. Maja er en håndfull om dagen, med trass, sinne, utallige tisse/bæsje-uhell....jada. Men nå har jeg en fin dag med PCen, TVen, kaffe, katten og peisen på full guffe. HERLIG!

Skal ta meg en tur ned på posten og butikken etterpå, men må bare slappe av littegrann til merker jeg...

ha en god dag, damer!

jeg strikker! og er egentlig ganske stolt, strikker votter med mønster på (selbuvotter) for første gang, og jeg klarer det faktisk!! juhu... problemet mitt er alltid at jeg går lei etter den første da, så vi får se om det dukker opp noen par etter hvert eller ikke[8D]

I dag er det grått og trist her og, men vi har hatt et nydelig høstvær de siste ukene så kan vel egentlig ikke klage. Egentlig sitter jeg å jobber med hjemmeeksamen enda, men det er mye bedre å strikke[8D] Må ha litt mer garn så jeg tenker jeg stopper å kjøper det før jeg henter ungene i barnehagen. Vi har og en litt utfordrende periode med storesøster her, men jeg tror hun sliter litt med at lillesøstra er blitt så selvstendig og gjør seg så godt forstått.

Ellers håper jeg vi kommer oss på barselbesøk en dag snart, naboene fikk ei jente på lørdag og vi er så spente på å hilse på[:D][:D]

God dag!

Idag leverte jeg Bertine hos tante, hun skal være der til imorgen. Jeg venter på helsesøster, hun burde være her snart.. Kjedelg å vente ihvertfall..

Etterpå må jeg få tatt meg en liten lur, før jeg tar meg en rask gåtur! Det er den eneste treningen som er lov, så jeg går hver dag.. Men jeg er SÅÅÅ klar for å trene![:)]

Ikveld skal vi spise kebab og gå igjennom budsjettet.. vi må bli flinkere til å spare, så vi må se hvor pengene blir av..[8|]

Ha en strålende dag alle sammen![:D]

Jeg er hjemme fra jobb, og ungene (og vi voksne) har fått i oss middag. G er en tur ute på tomta - det skjer så mye der nå at vi må se hver dag, ungene leker, og jeg prøver å oppdatere meg litt her inne. I kveld er det styremøte i barnehagen, jeg begynner å glede meg til det blir vanlige hverdager uten noe ekstra jeg, det er sjelden vi får tid til å gjøre noenting sammen for tiden, de få timene vi har sammen er vi så slitne at vi ikke orker å være sosiale og sivile, noe som har resultert i noen skikkelige krangler i det siste... tidenes verste på fredag.... men den har resultert i at vi har hatt det  bedre de siste dagene enn på lenge, så det trengtes nok en utblåsning.

Hadde planer om å gå til bhg i dag. Men måtte ta bilen. Kom på i natt at jeg hadde glemt regnbuksen på jobb! Så da hadde det ikke vert mye stas å gå i styrtregn! Det har blåst noe heftig i natt. Var sikker på at nordsjøen skulle komme inn vinduene![8D]

Nå har Solveig vert på turn/barnegym. Det er så stas! ungene er lagt. Aslak er fremdeles urolig, men far fikser det! Jeg har banket meg foran tv`en.

Back
Topp