Mandagssnakk!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Var to trøtte barn her i morrest, fikk dem jo knapt opp før vi skulle i haaabagen, som Tobias kaller barnehagen. Men nå er de levert! [:)]
Jeg har allerede vært på butikken, stod faktisk uttafor sammen med pensjonistene og venta på at det åpna, hahaha. Da følte jeg meg kul gitt! [8D]
Driver og vasker klær nå, skal skifte på sengene også etterpå (må bare sitte litt med is på ryggen), samt rydde i klesskapet mitt, tenkte jeg. Masse klær der jeg ikke bruker lengre, som har blitt for store. Så da rydder jeg heller plass til noe nytt! [:)] Hekle litt skal jeg også, tenkte jeg!
Kl 18 skal jeg på Functional Moves, har booka barnepass, så de blir nok med de også.

Ha en fin dag dere! [:)]

Mårnings!

Her var det også to trøtte barnehagebarn som sluntret misfornøyde inn på avdelingen nettopp. Sambo skal reise ekstra i nordsjøen, så må kjøre han til bussen kl halv ett. Før den tid må jeg få gjort litt husarbeid. Etter helgas ser barnerommene helt herpa ut, og klesvasken har vokst over hodet på meg[:@]

Skal være barnevakt på nabotulla kl tre, så etter jeg har kjørt sambo er det bare handlings(har begynnt på grethe roede så trenger alt) og å hente gutta boys som gjenstår før middag. FANTASTISK nydelig vårvær i dag, så vi blir sikkert værende ute å jobbe i hagen i ettermiddag. Ungene elsker det, og etter en deilig helg har jeg faktisk fått fregner på neseryggen og føler meg stiv i maska...Hurra det er vår[:D]

I kveld er det zumba som gjelder, skal forresten bestille meg til wii'en også, det gleder jeg meg til. Også skal jeg sortereog rydde vekk alle de tjukke og ekle vinterklærna, og skrive liste på hva nytt vi trenger, både til sommeren og til neste vinter....ja jeg innrømmer det, jeg er en smule for glad i å organisere[:)]

Ha en deilig dag, og nyt våren. God trening Skrållan-og pass på ryggen din. Og om Destiny leser dette, GRATULERER med en nydelig og stor prins, og gratulerer med vel gjennomført jobb. Du er kjempeflink[:)]

God dag..

Her sendte jeg avgårde en liten gutt som abselutt ikke ville i bhg i dag,han gråt så fælt stakkar[:(]
Men jeg skal hente han tilig i dag da,så han slipper å være der til langt på dag.. Han vet jeg er hjemme om dagen,å da nekter han bhg..
så det er litt kjedelig om dagen....

Men nå er det snart påske folkens,krysser fingrene for et nydelig vær med god tempratur[:D]

i dag har jeg vaska litt klær,rydda litt,tørka støv osv..
I dag blir det fløtepudding til middag,det har småen bestemt[:D]

Ha en fin dag dere...

Back
Topp