Mandagssnakk!

Ja, her har vi våkna til et snødekt landskap.. og det fortsetter å snø! Si meg, har været glemt at det er 10.mai? [8|] Er jo bare 1 uke til 17.mai, og jeg er IKKE såpass trygg på været at jeg rydder unna vinterkåpene våre enda!

Jaja, får gjort litt inne i dag da, siden jeg offisielt har gått lei av vinteren. Vi må spasere en tur på butikken da, ellers skal vi rydde litt i klesskapet til Ida har jeg tenkt. Mange bukser som har blitt høyvannsbukser, og gensre som er som tatt ut av 90-tallet, med bar mage! [8D]
I ettermiddag kommer lillesøs en tur, og ser til ungene mens jeg trener Functional Moves! [:)]

Ha en fin (snøfri!) dag, jenter! [:)]

N sovnet i bilen hjem fra konfirmasjon i går, og derfor sovnet han ikke for kvelden før nærmere halv ti. Og sov til ni i morges[:)] Deilig når mor har fri. Nå skal jeg straks levere en bil på service, også trene. Så står masse lesing for tur[:)][:)]

Trent!. I morges var det overskyet, så haglet det, så regna det og nå skinner solen - lett å forhold seg til dette været i grunn..

7? spinning timer igjen for å klare Touren nå. Det fikser jeg. Har tatt sol også i dag. Skal trene masse denne uken for det blir lite neste uke pga 17 mai og København med jobben[:)]

Litt småirritert. Sambo ville ikke ta ferie og være hjemme med ungene den uka jeg fikk invitasjon til å bli med nesten gratis til LA, men i dag fikk jeg mail fra han om at han skal på kurs uka før. Ingen spørsmål, han skal. Så det er tydeligvis greit at JEG er alene med ungene døgnet rundt noen dager, men han? Niks. Noen ganger får jeg lyst til å bytte han ut med ei geit, vedder på at geita hadde vært mer samarbeidvillig... 

ORIGINAL: Skrållan

Litt småirritert. Sambo ville ikke ta ferie og være hjemme med ungene den uka jeg fikk invitasjon til å bli med nesten gratis til LA, men i dag fikk jeg mail fra han om at han skal på kurs uka før. Ingen spørsmål, han skal. Så det er tydeligvis greit at JEG er alene med ungene døgnet rundt noen dager, men han? Niks. Noen ganger får jeg lyst til å bytte han ut med ei geit, vedder på at geita hadde vært mer samarbeidvillig...

[:D][:D][:D] Helt sikkert Skrållan! Mannfolk assssss.....

Her titter nå sola frem etter haglstorm så da blir det snart en liten trimtur med vogna.[:)]

ORIGINAL: Skrållan

hahahaha[:D] syns jeg ser det[:D][:D] du er artig du[:D]

shoppis; ble du litt mer uthvilt?

skrållan; den turen fortjener du!!!!

hjemme fra jobb, vondt i hodet. kombinasjon av forkjøla og spist for mye sukker tror jeg..[X(] kaker og sjokkis på jobb i dag.

N ville til oldemor etter bhg så da fikk han lov til det. Da jeg dro for å hente han skulle jeg bare en rask tur innom senteret som endte med olabukse og ny topp på mor + div pyntestæsj til stua, igjen[:D][:D]

Nå er N i seng og snart er det Paradise på min plan. Har lest litt i dag og er ferdig emd en bok. Har da ca 19 igjen bare denne måneden[X(][:o][&:][8|][:D]

Ser norske hollywoodfruer. Tenk å være så rik at jeg kunne gått til frisøren hver dag[&:] Og drikke vin klokken halv ni om morgenen[:D]

Jeg har svidd mange penger på Ebay i kveld jeg[&:] Vips borte gitt......[:D]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: McMor

Ser norske hollywoodfruer. Tenk å være så rik at jeg kunne gått til frisøren hver dag[&:] Og drikke vin klokken halv ni om morgenen[:D]

Da hadde jeg vært ofte fyllesyk [:D]

Ja, huff og huff.....[:D]

ORIGINAL: Tøysetulla

Looney: Netthandling er skumle greier ja... svidd av noen tusenlapper på ebay, har en svakhet for fine vesker...[&:][8D]

Bestilte meg disse brillene nettop også...

Håper de er fine IRL...[8D]

Hvilket merke er de?

Back
Topp