Mandagsskravvel!!

*Gullungene*

Forumet er livet
...joda, det er mandag (00:21)

Her blir det barnebursdag i dag.
Snuppa har bursdag på onsdag, men skal feire
med noen venner i morgen.

Kaken hadde jeg startet på i dag, men da jeg skulle
ta vanlijekrem i den var den nok litt for varm (inni). [:@][:@]
Og dermed kolapset hele prosjektet, for å gjøre en historie kort.

Dermed blir det ingen "etasjekake", men bløtkake med krem og rosa strøssel.
Blir sikkert godkjent det også, så lenge det er litt glitter og glam på den [;)]

Vet hva de vil disse små prinsesser, men kos er det og da [:)]

Ellers har jeg sydd bursdagskjole til henne (bilder kommer)

Ha en strålende mandag, og nyt resten av disse septemberdager.

Klem

God morgen!

Idag er første dagen min "hjemme alene" med lillebror, og det skal bli godt.. Vi skal sove og kose oss.. Det tok på med barnebursdag igår, selv om det bare var 4 barn..

Ha en fin dag alle sammen![:)]

Her er det husplanlegging/forhandling på agendaen[:)] Ellers bare sånne vanlig daglige sysler; klesvask og husarbeid. Men først - frokost!!!

Ikke mange dager igjen av september nå og det nærmer seg desember. Det går så fort dit. Jeg har flere på face som er ferdig med å handle julegaver allerede[8D] Og jeg har ikke startet en gang jeg.., men så har jeg ikke så mange å handle til heller da. Godt er det egentlig[:D]

Jeg var så spent på hvordan Mina skulle reagere når hun kom hjem igår, siden gangen er blitt malt. Hun tittet masse og gjorde tegn for male. Studerte veldig og gjorde tegn for BRA!![8D][;)] Da var lillemor også fornøyd som mammaen sin!!!!

Idag skal jeg lunsje med en venninne i byen og det blir koselig!!

Ikke snakk om jul da, vi har seks bursdager i oktober å komme gjennom før julehandelen starter vi [8D]

Jeg er på jobb i dag - har hatt fagdag, med hele arbeidsgruppa, innvandrerkontoret, skolen og innlegg fra en pedagog og en representant for psykisk helse - nå er jeg hjemme og snur i døra - vi skal nemlig ha "teambuilding-aktiviteter" om en halvtime, og så er det hjem og legge august før felles middag på hotellet her klokka sju.

I morgen blir en grei dag - fagdag med tid 9-16, det skal bli godt, og onsdag kommer de første to ungdommene til bofellesskapet vårt. Jeg skal jobbe kveldsvakt da tror jeg, så da er vi endelig i gang med turnusen. Har enda ikke fått den utdelt, men jeg håper vi kan få den i morgen - hadde vært greit å få forberedt seg i alle fall en uke frem av gangen

G har tatt med ungene inn til svigers for middag, så kommer de vel hjem hit til barne-tv og kveldsmat tenker jeg... i dag slipper han å legge August, men på onsdag blir det bare pappa i hus ved leggetid... spent på hvordan det går, da knerten er vant til pupp ved legging. Kanskje blir det helt uproblematisk?

Back
Topp