Mandagsskravlings

Da er det siste påskedag. Jeg er potte tett i nesen, alt bare renner. Snasent. Funker ikke med nesespray engang, det bare renner ut det og.
Sambo er litt bedre, heldigvis. Ute skinner sola, så vi må ta oss sammen og ta med ungene ut for å leke i dag. Ellers ingen planer!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Ida er forresten 3,5 år i dag! [:)] Hurra for frøkna! [:)]

god morgen 2.påskedag[:D]

våknet til strålende sol i dag å, det liker vi[;)] er godt å bare være hjemme siste dagen i ferien, har allerede gjort masse i dag her inne så må vel ut å begynne snart.

nå kommer svigermor!

For en natt![:D] Etter ca 30 minutter med protest sovnet Sivert i sengen sin 21.50 i går. Sov til 01.30, fikk pupp og sovnet igjen og sov til 08.00!!!!! HALLELUJA!!! [:D][:D] Er så uthvilt at jeg vibrerer![:)]

I dag var det jo egentlig meldt dritt vær så vi la ingen planer. Men nå er det jaggu litt solgløtt og temmelig fint. What to do....

Bra McBaby, og dritt Suki! Skulle kunnet lånt litt søvn av hverandre[:D] Jeg har hvertfall fått tatt igjen det jeg mistet i går[8D]

Mannen skal skru på bil hele dagen i dag, noe som må være ferdig til onsdag.

Jeg bakte krydderkake i går, og nå har jeg satt deig til flere sånne skinkehorn, for de forsvant fort den andre dagen[:D] Vet ikke hva som går av meg for tiden, pleier ikke være så husmor jeg[:D] Tenke å gi det til mannen og de andre som skrur... Og stappe litt i fryseren.

Jeg er sliten i dag. Var fyllesyk og sliten i går, men utpå kvelden fikk vi tre kompisser på besøk og det ble noen øl og skravling til langt på natt. Nå skal vi gå tur ned til havna nedenfor huset her og kose oss. I firetiden er det middag hos svigers[:)]

Akkurat nå nyter jeg og mini en grandi.... alene... halleluja!!![:D][:D] Er en overgang dette her med 3 barn altså... hvertfall når de skal krangle om kapp!! Vi får bli vant til dette alle mann!![8D][8D][8D]

Begynner å få eksamensnerver jeg allerede!![&:]

ORIGINAL: Delia

Akkurat nå nyter jeg og mini en grandi.... alene... halleluja!!![:D][:D] Er en overgang dette her med 3 barn altså... hvertfall når de skal krangle om kapp!! Vi får bli vant til dette alle mann!![8D][8D][8D]

Begynner å få eksamensnerver jeg allerede!![&:]

Tre barn? Er det samboeren som har barn fra før? Har ikke fått med meg det jeg, hørtes travelt ut[:D]

Har hatt topp dag med gulljenta mi. Utenom foring av mannen[:D] har vi vært hos foreldrene mine, og så trillet vi tur med dukkevogna og besøkte venninna mi med datter[:)] 

Og ennå har jeg to dager med fri, må bare innom jobb en liten tur i morgen, så da får lillemor være med.

For en dag! Nesa rant nonstop til laaaangt på dag, måtte gå med papir stappa oppi der mens vi var ute! [8|][&:] Herlighet, følte meg fiiiiin! [8D] Men fikk gått oss tur, ungene fant en lekeplass (altså, ei disse og et klatrehus på en måte...). Ellers har jeg sovet på sofaen i dag, stekt brød (av latmannstypen - ikke selvbakt nei), megla mellom kranglebarn og tørka øyegugge. Jess da, øyet mitt gugger. Om det er pga forkjølelsa eller øyekatarr vites ikke, da jeg ikke har hatt førstnevnte før. Får se det an til i morgen, og evt dra til legen da.
Lurer på om jeg skal legge over bilder fra påska i kveld, kanskje jeg legger ut noen her også. Får se hva jeg gidder [;)]

Back
Topp