MANDAGSSKRAVLINGA 20.SEPT

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! 

Her sov ungene til kl 8, jeg stod opp en halvtime før. Tobias satte jeg rett på do da han våkna, og jaggu tissa han ikke! Så da har han bæsja på do i går igjen, og tissa i dag. Flinkingen min!
Nå kjører han 3 biler på rekke og rad på gulvet her, Ida ser barne-tv. Vi skal straks finne frem litt frokost, før vi skal skrive handleliste og sånn. Skal på o-løp med svigermor om en times tid, før vi skal på butikken.
I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, ungene må være med i barnepassen siden sambo har vintertid på kontoret nå, og ikke kommer hjem før kl 18... nice...
I kveld blir det å heie frem Gøril i 71 grader nord!

Ha en fin dag dere!

Kl 19 i kveld er det forresten 2 år siden den aller første ria satte inn, smerteløse sådan Going down the memory lane i dag, hehe!

Flinkisen din Skrållan! [:D]
Sender over litt energi til deg Mandy4 og Lurvetufsa.. [:)]

Sitter bare inne idag, skikkelig HØST idag, regn og grått ute... Huttetu.. [&:][&o] Liker IKKE årstiden vi går mot! [:'(]

Skrållan[:)] Så bra at det går bedre for Tobias[:)]

Her sto vi opp til drittvær mildt sagt[:'(]

Ungene er i barnehagen og jeg har trent[:)] Har skiftet litt på treningsprogrammet mitt og bruker eklipse maskinen 15 min pr dag nå. Vil se enda mer resultater og det bør vel skje noe da[8|] Jeg har først 30 min på tredemøllen, så 5 min på romaskinen, så tar jeg styrke på arm/ben annen hver dag. Så blir det 15 min på eklipsemaskinen før jeg avslutter det hele med 120 mageøvelser i forskjellige varianter.

Nå driver vaskemaskinen og vasker klær og jeg har 2 fulle korger her fulle med rene klær som må brettes og legges på plass..Så da går vel dagen min da

så flink tobben er, han blir nok bleiefri i høst/vinter!

jeg er ferdig på jobb for i dag, veldig deilig å slutte 11.30. var litt dårlig i natt, satt mye på do. har spist så mye kaker, pølser og drukket myyye brus i helga. det liker ikke magen min[&:] så nå skal jeg slappe av her og se tv samtidig.

har forresten kjøpt meg herbalife-shake, vet ikke helt om jeg liker det[8|] noen som har prøvd og liker det??

jeg har prøvd herballife proteinbar. De er gooode.
Shake vil jeg ikke prøve meg på da det generelt sies at en går i en felle da. Går ned mye, men legger på seg med en gang en spiser normalt igjen.

Idag har jeg en rolig dag hjemme. Det er litt deilig. Men må vel rydde litt her også før jeg skal ta med eldsta på håndballtrening i ettermiddag. Hadde vært morsomt om hun likte det og vil drive med det synes jeg.

Imorgen har minsta bursdag. Er jo mange som har bursdag imorgen.
Blir rolig hjemmedag imorgen da, for vi skal feire til helgen istedet.

Skrållan: så nettopp reklame for barnas dager tors-lør denne uka [;)]

mandy4: Ja, tiden går alt for fort!! I morgen er gullgutten hele 2 år!! [:D][:D]
buffi: jaaaa, jeg er så happy! [:D] det ser virkelig mye lysere ut nå, og neste uke skal han på utredning!
MaRtE: Han er superduperflink! [:D] hadde vært greit med 2 bleiefrie barn i løpet av høsten/vinteren altså! Har forresten aldri prøvd herbalife-produktene, holder meg til Nutrilett-barene jeg...
fruen: Aha! [:D]

Vi har nettopp kommet hjem fra skogstur. Ble en 2,5 timers vandring, og ungene er så flinke til å gå altså! [:D] Tobias hadde gjørme fra tå til hårfestet da, så parkdressen hans må vaskes! [8D] Nå sover han etterlengta dupp, og Ida leker med Barbie. Jeg skal slappe av i noen minutter, før jeg må legge sammen masse klær. Vaskemaskina surrer og går, og jeg må vaske 2 maskiner til etterpå...

Tja hva skal man melde da tro? At jeg sitter på jobb enda og har vært her siden før åtte i morges. Ingen konkrete planer om å reise hjem enda heller. Stikker dessuten på spinning på vei hjem tenker jeg. Det hadde kroppen hatt godt av det.

Er egentlig sur på den kommunale barnehagen som Nicholas går i. Det er ikke ledige plasser i den nye kommunen vi flytter til, muligens ikke før i august 2011. Men Nicholas får ikke fortsette i den han går nå, når vi flytter i november. Skal jeg da slutte å jobbe eller juge på adressen om hvor vi bor?[:@] Er jo lov å være litt fleksible da, så lenge vi har søkt og står på venteliste i den nye kommunen. Grrr...

Ellers har frk. stress klart å glemme at det skulle tas barnehagebilder i dag og sente Nicholas i bhg i slitt star wars genser og bustete pule sveis. Fikk skfitet til en litt penere jakke i bhg og tatt vann i håret så jeg reddet vel det værste da i allefall[:D][:D] ha ha sånn kan det gikk gitt

Så flinke dere er Skrållan!

Hørtes merkelig ut Looney.... er det mulig å være så firkanta da?

Travle tider. Hjem og snu etter jobb og rett på turn. Nå legger mannen lillemor, og så stikker han ut igjen.... Så da tilbringer vel jeg kvelden her tenker jeg[:D]

Takk McMor, og makan til firkanta da Looney!!

Jeg steker muffins. Tobias skal få muffins med 2 lys til frokosten i morgen [:)]
Ida var forresten litt festlig da vi var på o-løp i dag. Hun fikk ikke med seg at svigermor bar Tobias, så da ble hun redd vi hadde gått fra broren i skogen! "Mamma, jeg tror vi gikk fra Tobias nå. Men det gjør ingenting, for da kan JEG ha bursdag i morgen istedet!" [8D][:D]

Hun mindre hyggelig fi*** på barnehage kontoret i kommunen her sa at vi kan jo søke om å max beholde plassen frem til neste ferie, dvs frem til jul, og hjelper fint lite. Nicholas vil jo kjede livet av seg hjemme med meg hver dag. Kommunen vet dessuten ikke at jeg skal være hjemme i perimisjon. Jeg spurte om jeg i såfall må slutte i jobben, og slik er det visst[:@] Har kranlget med denne dama tidligere da vi ikke fikk bhg plass til N første året og hun var akkurat like hyggelig og hjelpsom den gangen[:D][:@][:'(] Visse mennesker skulle hatt annen jobb!!

Men jeg skal i allefall jobbe aktivt for å skaffe meg bhgplass i nye kommunen, det skal mases MYE!!

Ellers så har hun jeg håpet på jobben fått svangersapsviariatet mitt, og det passer meg bra. Skal begynne med opplæring i november så da får vi to måneder til det, og jeg kan roe ned litt frem mot jul. Slikt liker jeg. Hun er dessuten dyktig og ei jeg har sansen for[:)]

Forresten så har jeg jobbet 10 timer i dag, for deretter trene. Nå skal jeg snart spise middag for det har jeg ikke hatt tid til enda[&:]

looney: jeg mener å ha hørt at så lenge du har en kommunal bhg plass, så har du krav på å få det videre når du flytter. Men kanskje jeg tar feil.
Vi fikk iallefall plass da vi flyttet pga hun allerede hadde kommunal bhg plass.

ORIGINAL: ~Fruen~

looney: jeg mener å ha hørt at så lenge du har en kommunal bhg plass, så har du krav på å få det videre når du flytter. Men kanskje jeg tar feil.
Vi fikk iallefall plass da vi flyttet pga hun allerede hadde kommunal bhg plass.

Slik er det ikke her, virker det som. Men takk for tips, det skal sjekkes ut[:)]

Back
Topp