Mandagsskravling

MrsPink

Forumet er livet
God morgen alle sammen og godt nytt år.

Gratulerer med dagen til alle barna. Jeg har ikke vært så flink til å skrive på bursdagstrådene.

Jupp, så var hverdagen her. For min del kunne jula vart lengre. Da sambo jobba hele romjula. Utrolig kjedelig. Når helga kom, har vi bare vært borte. Ikke en dag hvor vi bare har vært hjemme å koset oss. Det savner jeg. Men men, sånn blir det noen ganger. Ellers har vi hatt en fin jul da. Siden vi var syke rett før jul, har vi holdt oss friske i jula. Utrolig deilig.

Har dere hatt en fin jul?

Planer i dag?
Ida og jeg har kjørt helene i barnehagen. Også var vi innom butikken å kjøpte fersk brød. Ellers i dag skal jeg vaske klær og rydde vekk jula. Nå skal den ut. Blir deilig å få vekk juletreet. Det drøsser bra nå. Og jeg stikker meg på barnenåler hele tiden.

Ha en fin dag ;)

Jeg hadde tenkt å lage en sånn tråd idag MrsPink [:)]

Vi har hatt en rolig jul, med litt jobbing innimellom mens Eirik har hatt fri og det var en gutt som gledet seg til barnehagen idag hadde ikke tid til å si hadet til mamma en gang.

Idag har jeg fri, og skal også rydde vekk julen og få litt orden her igjen. Sambo har hjemmekontor og når han er klar skal vi hente Eirik og dra på IKEA [:)]

God morgen[:)]

Vi har hatt en romlig og avslappende jul på fjellet med mye god mat, drikke og mye godis[8D] Har faktisk vært borte i 12 dager så det var litt godt komme hjem i går.

I dag er det planleggingsdag i bhg så jeg og barna er hjemme. I ettermiddag skal vi i barnebursdag til en nabojente så det blir koselig å treffe igjen litt naboer[:)]
Ellers har jeg en kleshaug til vask som venter og en hel haug som skal brettes og puttes i skap som jeg ikke rakk før vi dro på frie[&:] Så har nok finne på før jeg skal på jobb først til fredag[:)]

Ha en flott flottesen dag jenter[:)]

ORIGINAL: Dunn

Jeg hadde tenkt å lage en sånn tråd idag MrsPink [:)]

Vi har hatt en rolig jul, med litt jobbing innimellom mens Eirik har hatt fri og det var en gutt som gledet seg til barnehagen idag hadde ikke tid til å si hadet til mamma en gang.

Idag har jeg fri, og skal også rydde vekk julen og få litt orden her igjen. Sambo har hjemmekontor og når han er klar skal vi hente Eirik og dra på IKEA [:)]

Men jeg rakk det vist før deg! Så da slapp du! [:D]

Helene har også hatt fri siden lille julaften, hun gledet seg stort til barnahagen igjen. Har hatt det kjempe gøy i dag.
IKEA er artig [:D]

Driver med i kveld da?

Jeg ligger rett ut på sofan, er så sliten [&:] hele kroppen verker!!
Uheldige meg blir vel syk igjen? [:-] ellers hadde jeg min første arbeidsdag på ny jobb idag.. spennende, og veeldig nytt!
skal snart hoppe i seng..

Har du skiftet bhg drip drop?

Ligger også langflat på soffan, første arbdag, så ttøtt!!! så blir tidlig kveld.

ORIGINAL: dripdrop

Jeg ligger rett ut på sofan, er så sliten [&:] hele kroppen verker!!
Uheldige meg blir vel syk igjen? [:-] ellers hadde jeg min første arbeidsdag på ny jobb idag.. spennende, og veeldig nytt!
skal snart hoppe i seng..

God bedring, Dripdrop! [:D]

Jeg har akkurat vært ute å gått litt over 5km. Deilig og friskt i dette herlige vinterværet [:D]

dagen begynte fantastisk med 100% bestått førerprøver i 2011[;)]

ellers travel dag , guttungen ble med en kammerat hjem og vi hadde med oss 2 veninner av lona med hjem + vi haddde tantungen og typen på middag , ungene koste seg og spilte x box ..fantastisk spill og ungene koser og krangler seg igjennom

så var det leggetid,og ryddign så pc..phu deilige soffa

Back
Topp