Mandagsskravling med bilder

MrsPink

Forumet er livet
God dag alle sammen!

Prøver igjen i dag. Kanskje det er litt flere her inne da! (Lov å håpe)[;)]

Dere driver med i dag?

Først leverte jeg Helene i barnehagen. Endelig tilbake i barnehagen etter en uke med sykdom. Hun var kjempe glad for å se de andre, og hadde nesten ikke tid til å si hade. De var ute da vi kom, så det var bare å løpe rett ut. Herlig da. [:D] Så dro Ida og jeg hjem. Hun fikk spist litt, så var det å kle på og gå tur. Det er et nydelig vintervær i dag.
Bare se her:

Ida sover godt i vogna si:

Også måtte jeg ta et bilde av oss begge to. Men det er ikke lett når man går tur alene.. så da ble bilde slik:

Turen ble på 6km i dag. Var så sinnsykt støl etter turen i går, så jeg orket ikke lengre.

Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg skulle bake brød. Første gang jeg har prøvd meg på det.

Litt heving..

Enda mer heving..

Nå er brøda akkurat ferdig, så jeg er spent på hvordan det er blitt. Skal straks ned å smake. [;)]

Ikke lenge til nå, så skal jeg hente Helene i barnehagen.

Ha en fin dag videre så lenge.

Ja, her var det liv MrsPink?

I dag har Eirik vært hjemme fra bhg. pga feberen i går. Har hatt litt feber i kveld også, så litt spent på denne kvelden. Hvis alt går etter planen skal jeg nå rydde opp etter Eirik, støvsuge og vaske gulvene før jeg setter meg til å sy [:D]

Lurer på om det er fler enn meg som svarer i denne tråden? 16 treff og ingen svar [8D]

Fine bilder!
Idag satte jeg rundstykkedeig da vi kom hjem fra jobb/barnehage. De skal inn i ovnen om få minutter, så da blir det forhåpentligvis en god kveldsmat idag.
Det hender jeg får bakeånden veltende over meg [8D]

ORIGINAL: Dunn

Ja, her var det liv MrsPink?

I dag har Eirik vært hjemme fra bhg. pga feberen i går. Har hatt litt feber i kveld også, så litt spent på denne kvelden. Hvis alt går etter planen skal jeg nå rydde opp etter Eirik, støvsuge og vaske gulvene før jeg setter meg til å sy [:D]

Lurer på om det er fler enn meg som svarer i denne tråden? 16 treff og ingen svar [8D]

Ja veit du! Ekstremt til liv og svar på tråden har jeg ikke sett maken til! Prøvde å lage en litt annerledes skravletråd, men hjalp vist ikke.. hehe.
Fortsatt god bedring til Eirik. Håper han sovner og sover i hele natt. Ja, da skal du være effektiv i kveld. Flinka! [;)]

ORIGINAL: Imogene

Fine bilder!
Idag satte jeg rundstykkedeig da vi kom hjem fra jobb/barnehage. De skal inn i ovnen om få minutter, så da blir det forhåpentligvis en god kveldsmat idag.

Takk [:)]
Godt med god kveldsmat da!
Brødene ble ikke så verst. Veldig gode når de var varme værtfall, med brunost på. nam! Skal spise det til kvelds også.. så får vi se hvordan det er da! [;)]
Jeg har bakt mer enn vanlig i det siste. Fikk meg så fin kenwood kjøkkenmaskin til jul, må jo bruke den litt. Så da prøver jeg litt forskjellige ting. [:D]

Det var tidlig å skryte mrspink, har ikke begynt enda ;-)

ORIGINAL: Dunn

Det var tidlig å skryte mrspink, har ikke begynt enda ;-)

Lever i go`tro jeg skjønner du!

Nei, nå får jeg komme meg nå å lage meg noe mat.
Jentene har sovnet så da er det bare å få ræva opp herfra.. hehe.

ORIGINAL: MrsPink

Fine bilder!

Brødene ble ikke så verst. Veldig gode når de var varme værtfall, med brunost på. nam! Skal spise det til kvelds også.. så får vi se hvordan det er da! [;)]
Jeg har bakt mer enn vanlig i det siste. Fikk meg så fin kenwood kjøkkenmaskin til jul, må jo bruke den litt. Så da prøver jeg litt forskjellige ting. [:D]

Hehe, jeg bakte uten maskin - her knar man selv!
Rundstykkene ble kjempegode, skal bake dem igjen ganske snart. Nammis med havregryn i [:D]

ORIGINAL: MrsPink

Fine bilder!

Hehe, jeg bakte uten maskin - her knar man selv!
Rundstykkene ble kjempegode, skal bake dem igjen ganske snart. Nammis med havregryn i [:D]

Gjort det før jeg også! Men veldig deilig med maskin nå. Veldig enkelt! [;)]
Så bra rundstykkene ble gode.

Jeg har nå støvsuget og vasket første etg. også har jeg sydd merke i en gråtass genser.

Vurderer å sette meg forran symaskskinen, men er redd Eirik våkner med feber snart så vet ikke om jeg gidder.

Er det flere her i kveld eller?

Hei!![:D]

Så effektiv dere har vært da...kjente jeg fikk litt dårlig samvittighet[8D]

Jeg logget nettopp på, hatt besøk av ei venninne frem til nå[:D] Dagen i dag har forløpt som vanlig..Skole,

henting i bhg, middagslaging, mikke mus på dvd (middagshvil for oss[8D]) og kos[:D] Nå surfer jeg litt før det er

kveld og mørkt[:D]

nok en travel verdag[8D], men det fantastisk kjekke i dag er at jeg har bestilt og betalt thailandstur [:D]ellers har jeg 3 dager igjen til sykemelding både gruer og gleder meg til å ver hjemme å få sove hele dager uten at noen skal vekke meg

Back
Topp