Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er litt dårlig gjort at Rolf mente at å starte dagen kl 05.30 var helt supert mtp at jeg ikke kom meg i seng før *kremt* 02.30. (Joda, selvgjort er velgjort hehe).
Planen i dag er foreløpig bare utviklingssamtaler på skolen og avslutning på barneidretten,.
Hva har du for planer i dag?
Kosa deg i går da iallefall.
Planen for dagen her er å komme meg gjennom. Er veldig øm i magen så ikke spesielt godt å røre på seg.Har lasta ned tv- seriene og tenkt å ta med meg I. i sofa og sitte å se på dem..
FlinkingGo morgen. Og her starter dagen som den sluttai går.
Ja, det er det. Den er helt genial. Greit og legge han hvis jeg skal på kjøkkenet eller på do. Her har han hadd dupp på 2 og hal time. Kan ikke huske sist. Nå skal jeg se Madagaskar 4. Ettersom jeg ikke fikk med meg noe i går. Gubben er på møte. Og i kveld blir det gå tur.Flinking
Er dette sånn grind du kan dele opp og bruke til det du vil?![]()
Ja, har tenkt på at det hadde vert greit å kunne dele av stova av og til.. så ni kan åle rundt mens eldste leiker voldsomme leiker...Ja, det er det. Den er helt genial. Greit og legge han hvis jeg skal på kjøkkenet eller på do. Her har han hadd dupp på 2 og hal time. Kan ikke huske sist. Nå skal jeg se Madagaskar 4. Ettersom jeg ikke fikk med meg noe i går. Gubben er på møte. Og i kveld blir det gå tur.
Naproxen?Noen tips mot voldsomme mens smerter? ?? Kan ikke ta noe med ibuprofen i og paracet hjelper ikke. Sitter med rier her.
Så deilig da. Skal du fjonge deg litt til han kommer?I dag kommer Ø hjemHan skulle vært til i morgen, men får komme i kveld
![]()
Paralgin Forte?Noen tips mot voldsomme mens smerter? ?? Kan ikke ta noe med ibuprofen i og paracet hjelper ikke. Sitter med rier her.