Mandagsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Langt ut på dagen nå, men jeg sov faktisk til kl elleve i dag! Det er jammen meg lenge siden sist. Jeg er på plass hos lillesøster i bartebyen og skal kose meg her i noen dager :) Hun er på et møte nå, men om en liten stund skal vi på IKEA for å se på stæsj til den nye hybelen hennes (hun flytter hjemover igjen-jippi!) og på barnas hus og kikke litt :-) Satser på en Peppes- tur senere i dag ! Ha en flott dag videre!

Deilig da :) sov lenge i dag selv, å bare sløva frem til nå. å nå skal jeg snart på kveldsvakt. Ikke helt motivert for den i dag kjenner jeg, men fri i morgen :) kose deg videre på lillesøster besøk :)

Hørtes koselig ut:)

Her er det første dag på jobb etter permisjonsslutt i dag. Har ukas eneste kveldsvakt, som begynner kl 15.30 og slutter kl. 22.45. Er ikke hjemme før nærmere 23.30, så det blir litt tøft- pleier å legge meg i hvert fall før elleve for å få nok søvn. 

Vemodig og trist følelse, dette. Var litt vondt å levere begge to i bhg i stad. Men nå går det i hvert fall mye bedre med Luna. Og det blir nok veldig ok å komme tilbake på jobb igjen og. 

Ellers er jeg fortsatt spent på søstera mi, det har ikke skjedd noe mer der enda. De skulle kanskje ta vannet i dag, men hun har ikke noe særlig til rier enda. 

Ha en fin dag, alle!

*Ann Helen* skrev:
Deilig da :) sov lenge i dag selv, å bare sløva frem til nå. å nå skal jeg snart på kveldsvakt. Ikke helt motivert for den i dag kjenner jeg, men fri i morgen :) kose deg videre på lillesøster besøk :)

Deilig og sløve da :)

almara skrev:
Hørtes koselig ut:)

Her er det første dag på jobb etter permisjonsslutt i dag. Har ukas eneste kveldsvakt, som begynner kl 15.30 og slutter kl. 22.45. Er ikke hjemme før nærmere 23.30, så det blir litt tøft- pleier å legge meg i hvert fall før elleve for å få nok søvn. 

Vemodig og trist følelse, dette. Var litt vondt å levere begge to i bhg i stad. Men nå går det i hvert fall mye bedre med Luna. Og det blir nok veldig ok å komme tilbake på jobb igjen og. 

Ellers er jeg fortsatt spent på søstera mi, det har ikke skjedd noe mer der enda. De skulle kanskje ta vannet i dag, men hun har ikke noe særlig til rier enda. 

Ha en fin dag, alle!

Skjønner at det er rart med permisjonsslutt og jobbstart! Håper det går fint :)

Jeg trodde jeg sov lenge i dag, helt til jeg leste denne tråden. 07.30 føltes så uendelig mye bedre enn 06, men det er rart hvor mye mindre fornøyd man blir med det man har når man sammenligner med andre. :P

Mannen min fikk innkalling til heimevernsøvelse i dag. Det kræsjer selvfølgelig med jobben min, og jeg aner ikke hva vi skal gjøre med ungene. Noen flere som har hatt slike problemer? Jeg får vel bare starte jakten på noen som kan passe dem. Ikke forstår jeg hva heimevernet skal med ham en gang, for han er med i beredskapsgruppen i kommunen også. I en hypotetisk krise-/ terror-/ krigssituasjon skal han tydeligvis dele seg i to, og møte opp både med kommuneledelsen og med heimevernet. Dagens sutring fra sukkertopp som mangler barnevakt. ;P

almara: Så fint at det går bedre med Luna i barnehagen. :) Det er rart å gå fra dem for første gang, men håper du synes det blir fint å jobbe også. Spennende å vente på tantebarnet, igangsatte fødsler kan være en tålmodighetsprøve for den som venter på en liten slektning. 

her er jeg skikkelig dårlig. eller formen er forsåvidt grei, klarer holde meg oppreist, men det er vel egentlig det eneste. Pottet tett i nesen hele tiden, dotter i ørene (som vil si at jeg er nærmest tunghørt) og hoster og nyser hele tiden. 
linus har ligget med høy feber og kraftig hoste (hoster til han spyr) siden ondag. han har ikke spist noe som helst. Men pappaen har allerede brukt opp sine sykt barn dager på de siste 4 ukene, og jeg kunne ikke være borte fra skolen idag, så siden Linus har vært feberfri siden lørdags kveld (men helt totalt energiløs) så måtte han dessverre i bhg idag. endte med at han spydde 3 ganger før de var kommet til bhg. Så var han i grei form på formiddagen, men fra i 12 tiden begynte han hoste og bli slapp igjen, så samboer fikk beskjed om å ta han med hjem. (han jobber i barnehagen). Men Linus sovnet på personalrommet, og siden Viljar og lå å sov ventet han til de var våknet, og da var jammen klokka blitt 16 og han var ferdig på jobb. 
Men i morgen må han nesten være hjemme. Og siden  jeg også er ganske pjusk blir jeg hjemme med han. 

Håper han sover leeenge i morgen :) 

Uff, det hørtes ille ut. :S God bedring til både deg og Linus! :)

Uff, god bedring til dere!!!

God bedring til dere, 2x24 november!

Jeg er superfornøyd om jeg får sove til 07, jeg, kan ikke huske sist jeg fikk sove til 07.30. Eller, det hender jo at mannen min lar meg sove så lenge i helgene. 
I går kveld fikk jeg ikke lagt meg før nærmere tolv etter at jeg kom fra jobb, og litt over tolv våknet Luna og var LYS våken. Jeg/vi prøvde alt, men hun sovnet ikke igjen før klokka var over 03! Så var det opp 06.30, igjen, og nå må jeg snart gå på jobb. Det kan bli en tøff dag! Hun bablet og smilte og ropte av glede da hun våknet igjen og, hun, det virker som energien hennes er utømmelig noen ganger. 

Kvelden på jobb var forresten helt ok, men jeg gråt faktisk litt på vei dit, hadde en stor klump i magen. I dag føles det bedre, heldigvis. Jeg kommer nok inn i det. Luna hadde i hvert fall hatt det fint i bhg og var blid da mannen hentet. Alma hadde savnet meg i går kveld og tegnet en tegning til meg som ventet på meg da jeg kom! :) Barna våre er det beste vi har. 

Ha en fin dag! :)

Det hørtes ut som en veldig kort natt! Håper dere får sovet mer i natt da :-) Her vare regner det, men vi har ruslet i byen i dag. Håper på litt bedre turvær i morgen før vi tar toget nedover :)

Så kjedelig med regn, vi har hatt sommervær idag :) 22 grader på det meste, deilig!

Ellers ordner jeg mye med ting til dåpen om dagen, den er nemlig på palmesøndag :)

Back
Topp