Mandagspraten

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Vel i dag våknet vi opp til masse snø igjen. Det har kommet rundt 30 cm i natt...Så bilen kan jeg ikke se.Så første sambisen måtte gjøre i dag var å måke innkjørselen før han kjørte på jobb.

Fullstendig kaos på veien så vi drøyer det litt før vi kjører til barnehagen ja.

Så vet ikke helt hva planene er i dag utennom 30 days da[:)]

Fy faen og glatt og kaldt det er ute nå[>:] Bilene står jo på kryss og tverss utenfor her jo. Og jeg er ikke videre pysete med bilkjøring men i dag var det glatt altså. Slet med å holde kontroll på bilen jo. Droppet treningen i dag jeg for orker ikke kjøre dit + sette meg inn i kald bil når jeg er ferdig. Blir hjemme og leser til bacheloroppgaven isteden jeg. Kanskje jeg trener i kveld!

Ellers ingen planer i dag bortsett fra å lage middag til gutta kommer hjem etterpå[:)][:)][:)]

Heisann! [:)]

Ufrivillig sen kveld, meget urolig natt, og tidlig morgen... dro ungene inn på rommet vårt da de våkna, og så sov vi videre til 8.15. Begge to har feber, hoster seg ihjel og er slappe. Ute er det -21. Tror jeg må høre med mamma om hun kjører meg på butikk i dag, kan jo ikke gå i denne kulden med to syke unger.

Ha en fin dag alle sammen.

god bedring til syke barn!
jeg har levert i barnehagen etter å ha karret meg i snø med vogn og akebrett...
men nydelig er det med all snøen!
i dag blir det litt trening og vask av klær tenker jeg!!

Nicholas har fått ei kusine[:)][:)] Pappaens søster har fått barn nummer tre[:)] N har gledet seg veldig til dette og blir nok kjempe stolt når jeg forteller han det i ettermiddag[:)]

Hopplahei! Har hatt ei herlig helg med jobbings og masse mennesker (og hæler, je [:D]) Her er det kaldt, men vi må ut en tur likevel, har nemlig fått pakke fra h&m og den roper veldig høyt (skulle bare mangle, kosta over totusen penger [X(][&:][:D]), så etter lunsj og sånt så gjør vi et forsøk på å få den hjem. Spørs om jeg klarer den og vogna, det vil tiden vise [:D]

Ellers alt vel her, håper dere også har det bra tross mye sykdom og snø! [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Hopplahei! Har hatt ei herlig helg med jobbings og masse mennesker (og hæler, je [:D]) Her er det kaldt, men vi må ut en tur likevel, har nemlig fått pakke fra h&m og den roper veldig høyt (skulle bare mangle, kosta over totusen penger [X(][&:][:D]), så etter lunsj og sånt så gjør vi et forsøk på å få den hjem. Spørs om jeg klarer den og vogna, det vil tiden vise [:D]

Ellers alt vel her, håper dere også har det bra tross mye sykdom og snø! [:)]

Oj nå minnet du meg på at i et svakt øyblikk i går svidde jeg masse cash på hm online[X(][X(] oouups....

Hei og hopp! Likte ikke å lese tråden i dag med sykdom og kulde - har akkurat stått opp og har ikke rukket å sjekke værforholdene enda[8D] Deilig med vinterferi!

Skal en tur på ikea med mormor å se på seng til mini, nå har han ingen seng på rommet sitt - skrudde den ned i går. Så skal jeg spise kjøttkaker hos mormor etterpå[:)] Blir kos!

Masse god bedring til alle de syke barna, har vært mye sykdom denne vinteren.[&o][&o]

Huff, ikke så at det er så glatt Looney, jeg må hente Chris etterpå, og HATER når det er glatt!!!!

Tobias sover nå i vogna si på rommet til meg og sambo (han skjønner ikke at han kan sove i senga si på dagtid, og ute kan han jo ikke sove i kulda. Så jeg har satt opp vinduet ganske mye, så sover han der), Ida ligger i senga si og hører på musikk (jeg tror kanskje hun også sover), og jeg har sett Ellen show. Deilig formiddag, selv om ungene er syke og tidvis sure. 

Uff for en vinter! [&:] Jeg er drittlei...
Og varme tanker til alle syke. Syns det er ufortjent mye sykdom for en del av dere.[8|]

Her driver jeg å prøver meg på litt husarbeid. Får jo være grenser for hvor lenge jeg kan skylde på ny baby. [;)] Men han er litt sær, går ikke an å bare legge han når han er trøtt. Men jeg har funnet ut at han sover bedre og lengre hvis jeg la en av mine brukte gensere under hodet hans. Da lukter det mamma. [:)]

Da var pakken henta, og jeg vurderer om den buksa jeg bestilte til meg selv egentlig var så veldig fin. Klassisk, hehe [:D]'
Gleder meg til å hente storemor og vise henne hva jeg har kjøpt som hun ikke vet om, nemlig lilla basketsko og råsa flipflopper. [:D]

Forøvrig dritkaldt ute, kjenner det i kinnene!

Ida hosta så hun kasta opp litt i dag. Flaks at vi likevel skal til lege i morgen, er jo ikke normal hoste det der..?
Ungene sover, fikk bade seg og kosa seg verre enn verst før leggetid. Tobias virker å være i litt bedre form, men Ida er som før. Jeg har trent shred nå, og skal straks hoppe i dusjen. Blir kvelden rett etter Cougar Town merker jeg, vi kan jo ikke ligge og dra oss i morgen eller...

hei. er skikkelig mandagssliten, har nok stressa litt å for jeg har vondt i hodet. blir nok ikke lenge opp i kveld nei, må bare se litt OL først. heia norge!!

er så kjedelig å ha så lite energi, ingenting igjen til ungene når jeg kommer hjem jo. må vel ta mer gerimax!

Sliten og forkjølet jeg og. Og N hoster og står på i sengen sin hører jeg. Herlig! Og jeg som bare MÅ trene og på skolen i morgen også da[>:]

ORIGINAL: suki

Ble litt engasjert i stad når jeg så på sprint-stafetten!! Hoppet faktisk litt på gulvet og klappet i hendene!! [8D][:D] Weeeeeeeeeee!!

Det gjorde samboeren og, så N våknet[>:] N ropte på meg og sa: "mamma, når A roper så vekker han meg"[:D][:D] også la han seg ned og sov videre.

Back
Topp