mandagspraten:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

jadda, mannen har dratt med ungene. jeg ordner mat og klær og han leverer. han er flink, men litt typisk mann er han nok[:D] glemte å levere thomas m/uteklær så de henger på skolen, så da får jeg vel kjøre meg en tur snart da og bytte.

i helga hadde han med ungene til mora si så jeg skulle få ro, han er så snill[:)][:)] men jeg syns det var litt komisk og litt frustrerende da de kom hjem i går kveld i de samme klærne jeg kledde de i fredagsmorgen[:o][8|] så da ble det dusjings og nye klær fort gitt! tror ikke han tenker på sånt jeg, sikkert fordi jeg gjør det hele tiden.

i dag får jeg besøk av venninne/kollega m/baby, gleder meg[:D][:D]

MaRtE: Herregud, sånn er sambo også... de tenker rett og slett ikke på å skifte klær, og jeg skjønner IKKE tankegangen! Kos deg med besøk i dag da [:)]

God morgen! [:)]

Her er vi oppe, og jeg har Tobias og Lynet McQueen hengende over tastaturet sammen med meg her. Vi skal snart gå til bhg, må bare kaste i oss litt frokost og vente til de åpner bookinga på Zumba'n kl 8. Men SÅ skal vi gå.
Jeg stikker nok innom butikken på vei hjem, før jeg bare skal slappe av her hjemme mens de er i bhg. Henter dem nok litt tidlig i dag, siden jeg må gå oppover og hjem igjen.
I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, og da skal ungene være med i barnepassen. I kveld blir det nok 71 grader nord [:)]

Ha en fin dag! [:)]

skrållan; du er gal du! trener du 2 ganger om dagen??? er det virkelig sant at man får så mye mer energi av å trene??

ORIGINAL: MaRtE:)

skrållan; du er gal du! trener du 2 ganger om dagen??? er det virkelig sant at man får så mye mer energi av å trene??

Hehe, nei skal bare på Functional Moves i dag. Men de åpner bookinga for zumba mandager kl 8, om man vil være med på søndagen. Så skal ikke trene 2 ganger i dag nei, om man da ser bort fra bhg-levering og henting. Det er ei treningsøkt i seg selv det også, har jeg funnet ut... (2,5 km hver vei, to unger i vogna på hhv 19 og 13 kg, samt stappfull vogn opp alle bakkene...)

vel da har mini spist frokost, eldste også men han spiste ikke opp alt, så etter å ha levert eldste i bhg så sitter np mini og gofler på eldste sine rester lol, sa noen matvrak?

straks jobb, og shopping av ny jakke til M.. han har vist vokst i sommer :)

ORIGINAL: lille nuppa

vel da har mini spist frokost, eldste også men han spiste ikke opp alt, så etter å ha levert eldste i bhg så sitter np mini og gofler på eldste sine rester lol, sa noen matvrak?

straks jobb, og shopping av ny jakke til M.. han har vist vokst i sommer :)

Hehe, her spiser minstemann opp Ida sine matrester til ALLE måltider. Matvrak her også, gitt!

God morgen.
Da er lillegutt lagt for første lur, og jeg smårydder litt.
I dag blir det forberedelse til barnebursdag i morgen, men først kommer det noen naboer på restelunsj og kaker fra familiebursdagen i går [:)]

Uff, og solen skinner på vinduene- det er IKKE pent, men orker rett og slett ikke gjøre noe med det nå.  Satse på overskyet snart [:D][:D]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Trodde også du var gal der et øyeblikk skrållan, at du skulle trene to ganger. Ble faktisk så skremt at du fikk meg og ut av stolen, så nå har jeg gått en laaang og bratt fjelltur. Så langt at jeg måtte ringe til mor og få henne til å hente meg for jeg endte opp langt i gokk[:D][:D] Så takk for deeeet[:D]

Hæhæhæhæhæ, kanskje jeg skulle skremme dere litt hver dag? [:D] Det har hendt seg at jeg har trent 2 ganger på en dag altså, men jeg blir så sliten av det, pluss at jeg føler jeg trener nok fra før, hehe.

Å det er så nydelig høstvær! Og jeg har så lyst å gå tur, men det blir litt overkill for kneet mitt.[8|]
Har kjempe lyst å trene også men jeg må bare vente gitt.

Sivert som har holdt på å ta livet av meg både natt og dag med sovenekt de siste dagene har plutselig snudd helt! [:D] Sov godt i natt, lang første dupp (hvor jeg også sov) og nå sover han jaggu igjen.[:)]
Blir så glad altså![:)]

Burde vel som Ida 83 sier ha vasket de grusomme vinduene.... Men det er mannen best på.[;)]

Middag inntatt, gubben skal ut og styre med ved med faren sin og jeg burde trent. HAr sett at det er pulsSpinn halv åtte så børvel komme meg på den dersom mamma vil komme hit og legge dyret i kveld. Ja, tror det blir sånn i kveld jeg[:)]

Oh yes det ble trening gitt. En heavy økt, som føles veldig godt nå. Får i utgangspunktet ikke lov av jordmor å trene pulsSpinning, men det bare måtte jeg altså. Jeg mener det gjorde godt.

Har stort sett planer etterjobb hver kveld denne uken:Kino og middag med venninne i morgen, mulig venninnekos og trening onsdag,overtid på torsdag, Trening også skal Nicholas med morfar for å se HAkkebakkeskogen på teater på fredag, ingen planer lørdag annet enn pakking ogtrening, og bursdag til min stemor på søndag. Ja ja når denne uken er over gjenstår kun to uker til flytting

ORIGINAL: Skrållan

Hæhæhæhæhæ, kanskje jeg skulle skremme dere litt hver dag? [:D] Det har hendt seg at jeg har trent 2 ganger på en dag altså, men jeg blir så sliten av det, pluss at jeg føler jeg trener nok fra før, hehe.

Skrem i vei, jeg trenger det[:D][:D]

Back
Topp