Mandagspraten

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter!!

Her var det morgning kl 0700, så jeg kan ikke klage på det[;)] Vi spiser frokost og skal straks ordne oss.
Idag skal vi til legen kl 10 og det er første møte med nye fastlegen, så jeg er spent. Skal dit for å få en henvisning til en spesialist ang utredninger som holder til på Økern.

Etterpå så skal Mina i barnehagen, mens jeg handler og ordner litt. Bake en sjokoladekake også. Siden pappa og samboeren hans kommer for å feire Mina idag. Dagen hennes er egentlig i morgen.

Her er det knall vær. Sol og blå himmel[:D]

Dere får ha en fin dag

Her startet dagen ti på sju av at August sto i senga og ropte "heia, heia"... sånne hint tar jeg, så da var det å komme seg opp. Fikk på lillebror ny bleie, så gikk han inn og vekket JOhanna mens jeg fikk vasket meg

Nå er alle i barnehage/på jobb, og jeg har huset for meg selv. Skal til frisøren etterpå, og så skal jeg få unnagjort siste rest av handling til bursdaglag til helga, siden jeg kanskje skal jobbe fullt denne uka og får knapt med tid til sånt. Jippi, gleder meg noe vanvittig til å komme igang - se hvem andre som er på teamet, begynne planlegging, handling, etc.!

Men først - kaffe og sjokolade [8D] Vi var på åpen gård i går (HER), og de solgte rettferdig handel-sjokolade, så jeg måtte ta med et par... og den ene ligger i stellebagen og roper på meg stakkar [:D]

Ja, og så blir det en tur på Elkjøp - kjøleskapet vårt har tatt kvelden - ja, det passer skikkelig godt å måtte ut og handle kjøleskap for å ha i ett år, men sånn er det... det er jo ikke aktuelt å grave en jordkjeller i hagen å ha maten i så.... (i nyehuset skal vi ha kjølehjørne, så vi kommer ikke til å ta med oss noe kjøleskap herfra)

God dag!

Idag tenkte jeg egentlig at det paser fint å føde! Men det spørs om lillebror er enig..[8D]

Vi skal straks dra til bhg, tar bilen idag, for bekkenet og ryggen er ikke helt på plass kan man si.. også tar jeg ukeshandelen i samme slengen..

Jeg la meg 20.30 igår, det var godt! Jeg våkner jo ofte pga vondtene uansett da, men den søvnen jeg faktisk får er innmari god! Så jeg har fremdeles overskudd, og det er bare 5 dager til termin!

Jeg får nok gjort litt her hjemme idag også da, brette klær og vaske trappa og sånne kjedelige, men nødvendige ting..

Ha en strålende dag alle sammen![:)]

God morgen!
Da er hverdagen igang igjen her i huset, vi har storkosa oss på Kreta! [:D] Kom hjem på lørsdagskvelden og i går var det først bursdag for jenta i reisefølget vårt og så rett hjem og feire familiebursdag for snuppa mi. Litt hektisk helg så jeg har enda ikke pakket ut av koffertene, men regner med klærne ikke går noen steder av seg selv.

Nå skal jeg prøve å oppdatere meg litt her inne, mens min sene frokost fortæres, så skal barnebursdag planlegges og innbydelser skrives. Og så må jeg vel lese litt pensum[&:] ble ikke så mye av det på ferien selv om jeg hadde med to bøker.

Ha en fin mandag dere![:D]

Back
Topp