Mandagspraten

lenemor

Forumet er livet
Håper alle er oppe og ikke gråter... vel, egentlig så unner jeg mange å sove litt til. Her startet dagen fem over seks - en strålende fornøyd August sto og hoppa i senga da jeg kom inn til han.

Nå er Johanna i barnehage, G på jobb, og August sover i vogna si. Jeg sitter på sofaen og halvsover - i dag er formen litt laber og jeg har ikke lyst å gjøre noe særlig. Det regner igjen, men jeg har håp om sol utover dagen... så kanskje jeg kommer meg ut en tur.

Hva gjør dere i dag da?

Her var det morgen kl 0510[:'(] Mina sover veldig urolig for tiden, så det har nok vært litt forandringer mht flyttingen og at hun har vært hos pappaen sin i 2 uker. Men jeg fikk ligge litt, så lekte hun. Duppet av, da jeg var sååå trøtt.

Mina starter ikke i bhg før 5 august. Neste sommerferie så skal jeg dele opp ukene, for å ha 2 uker sammenhengende ferie uten noe planer er kjedelig for oss begge[&o] I hvertfall når været er møkk[:'(] Mina har da hatt 2 uker sammenhengende ferie hos pappaen sin før det er mine 2 uker ferie med henne.

Idag skal vi møte en venninne i byen. Jeg har kjøpt meg kjole, da jeg skal i bryllupp den 14 aug. Kjolen må sys inn i stroppene og litt på brystet. Det er knyting i ryggen, så jeg trenger litt hjelp av venninna mi [8D] Håper MIna er i greit humør når vi er der. Jeg får ta med litt bestikkelser[;)]

Ellers har jeg byttet fastlege og ordnet flyttemelding til Oslo[:)] Ikke så lett å velge fastlege når man ikke vet noe om de, men men får ta en sjangs. Ellers bytter jeg bare!! Vil ha en lege med litt pågangsmot og tar meg på alvor som foreldre, og ikke en dott[8 Vært kjempe fornøyd med han i Halden, men litt vanskelig å fortsette å bruke han nå[&o]

Du har jo familie i nærheten oslojente, hør med dem om de anbefaler noen, og så ser du om de er ledige. Og jeg er helt enig med deg, det er kjempevanskelig å vite hvem man skal velge. Jeg skiftet for meg og ungene for omtrent ett år siden, og er kjempefornøyd, for jeg hadde en som jeg oppfattet som useriøs, og nå har jeg fått en som jeg har absolutt tillit til - det er stor forskjell!

Her var det endelig tid for barnehage igjen i dag! Og både foreldre og unger var veldig klar for det.. [:D] Men er jo tyyypisk at den dagen våkner man kl ti på ni.. [8|] Sindre hadde stått opp selv og satt og såg på barne tv han.. Men de kom seg av gårde.. [:)]

Formen til mor er så som så.. Hoster så ekstremt mye..! Tett i nesa og føler meg bedriten form.. Men må vel bare bite det i meg å komme meg på jobb i morgen.. [8D]

ORIGINAL: lenemor

Du har jo familie i nærheten oslojente, hør med dem om de anbefaler noen, og så ser du om de er ledige. Og jeg er helt enig med deg, det er kjempevanskelig å vite hvem man skal velge. Jeg skiftet for meg og ungene for omtrent ett år siden, og er kjempefornøyd, for jeg hadde en som jeg oppfattet som useriøs, og nå har jeg fått en som jeg har absolutt tillit til - det er stor forskjell!

Men de er ikke fornøyd med fastlegene sine, så lite hjelp der egentlig!! [&:]

Joda, oslojente, da vet du hvem du ikke skal velge! [:D]

I dag har vi passet en gutt i barselgruppen til Aslak! De skal flytte og foreldrene trengte noen timer uten barn for å få gjort det de skulle! [:D] Ungene har kost seg mye!

Aslak har fått nye sko i dag, de andre var for små! Han vokser litt fortere en Solveig ja! Hun brukte str 19 til våren.. mens Aslak har gått opp en størrelse siden mai.. hehe

Nå har vi vert på besøk hos naboen, Aslak har lagt seg (men sover ikke) og Solveig ser barne-tv.

Back
Topp