mandagspraten 18.oktober

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

i dag er det planleggingsdag her så mannen tok seg fri, men jeg er jo sykmeldt så da er vi hjemme alle sammen[:)] maria skal på høstferie i dag, syns det er bra at hun faktisk kan få fri i ferien og ikke være på sfo. men før hun drar skal vi passe nabobarna, foreldrene får ikke fri så da kommer de hit. bare moro det! kjøpte oss wii i helga, m/5 spill så det må vi vel teste ut i dag[:D] 2 treningsspill, jeg kommer til å bli såååå sprek[8D][:D]

ellers så skal jeg ta stingene i dag, tror det skal bli godt jeg. kanskje jeg kan begynne å dusje som vanlig å, ikke bare, bare når man er vant til å vaske håret annenhver dag og man helst ikke skal vaske håret[8|]

ha en fin mandag[:)]

God morgen! [:)]

Her er vi oppe, og klar til å starte dagen. Jeg skal faktisk på trening tidlig i dag, så svigermor kommer og passer ungene imens. Jeg skal nemlig på jobb igjen i ettermiddag, så da må jeg trene først. Svigermor skal forresten passe ungene mens jeg jobber også. Hva skulle man gjort uten besteforeldre som stiller opp?
Er heldigvis ferdig kl 19 i kveld, så jeg rekker å få litt kveldsfølelse etter jeg kommer hjem igjen.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

hasta la vista..................no drar vi snart og setter oss på toget til oslo.
Startet dagen med ny rekord på vekta, så dagen kan bare bli super......

Uff jeg er trøtt... Sivert er forkjøla IGJEN og da er han urolig om natta. Var oppe å trøsta han fra 02-04.[8|] Blææææ.

I dag skulle de feire Hannah i bhg. De hadde hengt ut flagg og bilde på døra, så blir det kake og fyre opp bursdagsrakett. Gledet seg veldig til å få krona si og at alle skulle stå i ring å synge.[:)] Det var ei lykkelig frøken jeg leverte ja.[:)]

I morrest sa hun: Jeg er så heldig som har fått så mye fint til bursdagen! Jeg må ha vært veeeeeldig snill. [;)]

MaRtE: Håper du får tatt stingene i dag og kan nyte dusjen snart![;)]

LurveTufsa: Godt du koser deg med kjæreste igjen!![:)]

Fruen: Så flink du er!!![:D]

mandy4: Gratulerer så masse med dagen!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

McBaby: Herlige Hannah altså[:)][:)][:)] Og god bedring til Sivert![:)] Håper det blir mer søvn i natt[:)]

Shoppis: Kos deg med bleieskift![;)][:)]

Her har min gruppe vært her hjemme og jobbet med skoleoppgave i dag. Minien var så fornøyd da han kunne ta med seg kort å dele ut til de som skulle får komme i bursdagen hans. Han storgledet seg til bhg i dag[:D] Har kost oss alene med god pasta middag siden gubben er ute og jobber. Nå har han vært hos naboen og lekt og skal ha litt kvelds før han skal i seng. Og da er det enten tv eller lesing på meg.... hmmmm...

Jeg trodde jeg skulle ha fri resten av uka jeg, men neiiii da... [8D] Skal jobbe hver dag, bortsett fra onsdag. Blir nok ei fin lønning denne måneden, og DET liker jeg! Da får det bare være at jeg er dævsliten!

Endelig er vi hjemme. Var tidlig på jobb, og trodde jeg skulle få en rolig dag. Men den gang ei.....Dro rett fra jobb og hentet N + mamma også til senteret. Skulle bestille bag til OTH vogna men det endte med at butikken ødela to av knappene på sittedelen og de fant inge brun bag på lagret. Så nå har de bare å fikse opp det meste, og det tror jeg de fikser ja[:)]

Nå er Nicholas i seng og jeg har endelig fått rompa ned i sofaen. Kjenner det tar på med familie, flytting, trening og full jobb i disse gravidtider ja[:o][X(][:D] 26 uker i dag, og ca 14 igjen.....

Looney: Var du på Strømmen eller? Har hele den Barnas hus butikken der i vranghalsen, verste kundeservicen jeg noen gang har fått!

Back
Topp