Heia!
Leverte storemor i dag, gubben har prestert å få en sånn fast jobbting hver mandag kl 8.15 fram til sommeren, så da må jeg gjøre det. Greit nok forsåvidt, bare litt stress for ho mor å få på oss alle klær, mat i magen og ut døra i rimelig tid. Er ikke vant til å levere frøkna alene engang liksom, og nå har jeg med en til unge OG på mandag [8D] Heldigvis er det ikke så kaldt i dag, så da gjorde det ikke noe at lillemor sovna i vogna på veien hjem. Problemet mitt er bare at jeg ikke tør dusje når hun er ute i vogna.. Jaja, får gjøre det senere da! [:D]
Ellers hadde vi en kaosnatt igjen, lillemor plagdes med "noe", så hun måtte få paracet ved midnatt, så fikk hun trøstepupp, og så måtte gubben ta over, for hun sovner nemlig ikke når jeg skal få henne til å sovne på nettene (hun våkner ofte på kveldene denne jenta her nemlig...) SÅ, mens han satt inne hos lillemor, så hørte jeg et dunk og et hyl - sprang opp av senga og inn på rommet til storemor - som hadde falt ut av senga! Huff, alt skal liksom skje samtidig! Hun gråt og hadde vondt i hodet, men sovna nesten med en gang etter at hun fikk komme inn til oss, så jeg tror ikke det var så ille. Ble litt stressa for hjernerystelse, men det er ikke langt ned og hun landa på et mykt teppe og dyna si. Huff, for et styr! I morra skal vi på kontroll med lillemor, håper hs har noen tips til hvordan vi får henne til å slutte å våkne så ofte på kveldene. Ikke at jeg kan skjønne hva det skal være, for jeg synes vi har prøvd alt jeg!
Ellers skal jeg prøve å få bytta et par strikkepinner i dag, og kose meg med barna mine. Jeg elsker å være mamma altså!!! [:D][:)][:)][:D]
Ha en fin dag, jenter! [:D]