Mandagspraten 11.01.10

Looney

Forumet er livet
VIP
Da er det hverdag igjen jenter[:)]

Jeg måtte vekke verdens trøtteste lille gutt i morges. Hvilket endte med at han nektet stå opp. Han sa: Mamma det er kaldt ute og jeg vil ligge her til sommeren[:D] Jeg tror det fort kunne blitt kjedelig. Men jeg fikk han opp og vi kom ut døren ti min forsent. I dag var jeg glad NSB alltid er forsinket for da rakk jeg toget og kom tidsnok til skolen.
Sitter på forelesning nå og har juss. merker det er rimelig tørt på en mandagsmorgen. Men greit å møte opp siden jeg skal jobbe masse senere i uken.

I ettermiddag skal vi på harryhandel. Ei venninne skal være med. Pappa henter N i bhg og passer han til vi kommer hjem. Så jeg rekker ikke trene i dag og det er litt krise[:o]

Mårnings! [:)]

Ja, da er det hverdag igjen... synes det er hverdag hver dag jeg, helgene går alt for fort...

Ingen store planer i dag. Må på butikken, det er vel det eneste. Håper det er litt mildere ute i dag da, men det kjennes sånn ut. Ellers blir jeg å løpe etter ungene, passe på at de ikke finner på noe tull og kaster lysestakene veggimellom, gjøre husarbeid og sånn. Kanskje det blir en aketur om temperaturen tillater det, vi får se!

Ha en fin dag folkens!

Synes det er godt når helgen er over jeg, er så vanskelig å finne på noe alle sammen for tiden. Gleder meg til jeg ser frem til helgen igjen jeg og. [&o][:)] Aurora fortsetter trenden med å være våken i timevis på natten, håper det går seg til snart!

Heia!

Leverte storemor i dag, gubben har prestert å få en sånn fast jobbting hver mandag kl 8.15 fram til sommeren, så da må jeg gjøre det. Greit nok forsåvidt, bare litt stress for ho mor å få på oss alle klær, mat i magen og ut døra i rimelig tid. Er ikke vant til å levere frøkna alene engang liksom, og nå har jeg med en til unge OG på mandag [8D] Heldigvis er det ikke så kaldt i dag, så da gjorde det ikke noe at lillemor sovna i vogna på veien hjem. Problemet mitt er bare at jeg ikke tør dusje når hun er ute i vogna.. Jaja, får gjøre det senere da! [:D]

Ellers hadde vi en kaosnatt igjen, lillemor plagdes med "noe", så hun måtte få paracet ved midnatt, så fikk hun trøstepupp, og så måtte gubben ta over, for hun sovner nemlig ikke når jeg skal få henne til å sovne på nettene (hun våkner ofte på kveldene denne jenta her nemlig...) SÅ, mens han satt inne hos lillemor, så hørte jeg et dunk og et hyl - sprang opp av senga og inn på rommet til storemor - som hadde falt ut av senga! Huff, alt skal liksom skje samtidig! Hun gråt og hadde vondt i hodet, men sovna nesten med en gang etter at hun fikk komme inn til oss, så jeg tror ikke det var så ille. Ble litt stressa for hjernerystelse, men det er ikke langt ned og hun landa på et mykt teppe og dyna si. Huff, for et styr! I morra skal vi på kontroll med lillemor, håper hs har noen tips til hvordan vi får henne til å slutte å våkne så ofte på kveldene. Ikke at jeg kan skjønne hva det skal være, for jeg synes vi har prøvd alt jeg!

Ellers skal jeg prøve å få bytta et par strikkepinner i dag, og kose meg med barna mine. Jeg elsker å være mamma altså!!! [:D][:)][:)][:D]

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Da var vi hjemme igjen etter å ha levert Heidi i barnehage. Syns jeg og Vilde står på i ukedagene..Det er kun jeg som står opp med dem, steller dem, mater dem og kjører Heidi i barnehagen og henter henne hver dag....Eneste gangen jeg slipper unna er i helgene....

Fremdeles bikkjekaldt her ja. minus 15 var det i morges da vi kjørte til barnehagen..

Så i dag har jeg null planer går ikke på trilletur i denne kulden med Vilde. Hun er litt småhostete..

Så jeg finner fram wii jeg så jeg får trent litt....

For en dag... Travle unger i dag, uten ører så klart. Så mor har fått kjørt seg. Toppa seg i ettermiddag da, da jeg tenkte at ungene kunne roe seg ned med litt eple. Jodda... Tobias er jo gribb så det holder, samt hamster. Så han grabber jo til seg alt som er av mat, og lagrer det i munnen. Det gikk som det måtte gå, og gutten holdt plutselig på å kveles! [&o] Flaks at jeg holder meg rolig og iskald i sånne situasjoner, så jeg fikk han til å spy det opp. Og en liten stund etterpå datt han bakover og slo bakhodet sitt ganske bra, i vill lek med Ida (etter utallige beskjeder om å roe ned leken). Jess da... måtte blåse kraftig i ansiktet hans for å få han til å puste etterpå. Og som han gråt...

I kveld skal jeg ta en laaaang dusj, lese bok og se Cougar Town. Total avslapning, med andre ord...

FlinkasMarcus går i tjuuuuse hjemme. Endelig!
Fantastisk!

Har dere vært på 15-mnds allerede dere suki? Vi skal ikke før neste uke vi. Spent på vekta til Mr T, men jeg tror NM er tyngre enn han [:)]

suki : trur vi har like barn. husker din eldste og min eldste er like store. vær det oppigjennom åra [:)]

og nå , din nora og min teo. min teo veier 13 kg :) og han er 15 mnd ..hehe

Back
Topp