Mandagsprat

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Da var dagen kommet, sitter å spiser frokost og skal på jobb etter hvert.
Begynner ikke før kvart på åtte, men har så dum reisevei med buss at jeg må stå opp såpass tidlig.
Jeg må ta den lappen snart:-)
Ikke sovet mye i natt, men det er ikke nasse sin skyld, har ligget å tenkt på dagen i dag hehe.
Heldigvis våknet jeg til strålende vær:-)

Lykke til på jobb :) det går nok kjempefint! Blir kanskje tilogmed litt givende også.. Hva jobber du med? Kjedelig når kollektivtrafikken ikke korresponderer da. Her har jeg ambisjoner om å sykle til jobb når jeg starter, men vi får se :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Lykke til med første jobbdag!!:D
Jeg skal også på jobb snart.. Må være der kl.08, for jeg aaaaner ikke hva jobboppgavene mine er i dag. Om jeg skal være assistent i klasserommet eller faktisk undervise noen selv. Syns det er litt smålig å ikke få vite det. Før langhelga.. Hater nemlig å være uforberedt.
Jenny sov til 06 ca, og sto opp sammen med pappa. Hun fikk frokosten sin og sovna igjen, så nå ligger hun ute i vogna. Kjedelig å ikke få kosa henne før jeg drar, men da får vi ta det igjen siden.;)
Ønsker dere alle en riktig god mandag!!! :)

Lykke til på jobb dere som jobber! Her sover snuppa sin første dubb og jeg drikker kaffe. Ingen store planer for dagen, men vi skal gå tur for det er så fint vær :-) Influensaen er nesten helt skremt bort så det er jeg veldig fornøyd med!

God morgen :)
Ønsker dere som skal på jobb, lykke til ;) Her er det regn og litt vind :( kjeeedelig.. men gjør egentlig ikke så mye, fordi idag skal jeg på første ultralyd :D er spent og gleder meg :) hååååper vi får vite kjønnet og at alt er som det skal være :)

God formiddag!
Urolig natt her o_O Vet ikke hva det er som gikk av henne, men hun gråt og sutra og fant ikke roen. Måtte opp både kl 00 og 05 og varme flaske :eek: Etter 05 flaska fikk hun sove i mi seng, og da roa hun seg greit og sov til 08.30! Litt trøtt idag bare! Liker ikke at hun vil spise så mye på natta, men hun roa seg ikke på bare vann så da tok jeg letteste utvei :P Puppen NEKTER hun å ta lengre, selv på natta, så den rulles inn nå :p

Satte å spiste frokost da vi hørte klaging fra hun som lekte under bordet...og da hadde hun, bokstavelig talt, SATT seg fast :rolleyes: :p ...mammans reaksjon var såklart å hente kameraet før jeg reddet henne :D

CIMG29372_zps73b9099e.jpg

CIMG29292_zps11872781.jpg

God morgen :)
Ønsker dere som skal på jobb, lykke til ;) Her er det regn og litt vind :( kjeeedelig.. men gjør egentlig ikke så mye, fordi idag skal jeg på første ultralyd :D er spent og gleder meg :) hååååper vi får vite kjønnet og at alt er som det skal være :)

Oioi så spennende med ultralyd :-) krysser fingrene for at alt er bra og at dere får vite kjønnet! Er jo litt gøy å vite kjønnet :-)

Da var dagen kommet, sitter å spiser frokost og skal på jobb etter hvert.
Begynner ikke før kvart på åtte, men har så dum reisevei med buss at jeg må stå opp såpass tidlig.
Jeg må ta den lappen snart:)
Ikke sovet mye i natt, men det er ikke nasse sin skyld, har ligget å tenkt på dagen i dag
hehe.
Heldigvis våknet jeg til strålende vær:)

Masse lykke til i dag - om to timer er du allerede ferdig :D

Mannen starter perm i dag, så jeg sov litt lenge og dro på trening kl 9.30 =)
Nå har jeg dusjet og pumper meg så mannen og Lillebror kan øve litt mer på flaske :)
Etterpå skal vi på storhandling!

Lykke til med første jobbdag!!:D
Jeg skal også på jobb snart.. Må være der kl.08, for jeg aaaaner ikke hva jobboppgavene mine er i dag. Om jeg skal være assistent i klasserommet eller faktisk undervise noen selv. Syns det er litt smålig å ikke få vite det. Før langhelga.. Hater nemlig å være uforberedt.
Jenny sov til 06 ca, og sto opp sammen med pappa. Hun fikk frokosten sin og sovna igjen, så nå ligger hun ute i vogna. Kjedelig å ikke få kosa henne før jeg drar, men da får vi ta det igjen siden.;)
Ønsker dere alle en riktig god mandag!!! :)
Håper du har en fin dag på jobb :)

God formiddag!
Urolig natt her o_O Vet ikke hva det er som gikk av henne, men hun gråt og sutra og fant ikke roen. Måtte opp både kl 00 og 05 og varme flaske :eek: Etter 05 flaska fikk hun sove i mi seng, og da roa hun seg greit og sov til 08.30! Litt trøtt idag bare! Liker ikke at hun vil spise så mye på natta, men hun roa seg ikke på bare vann så da tok jeg letteste utvei :p Puppen NEKTER hun å ta lengre, selv på natta, så den rulles inn nå :p

Satte å spiste frokost da vi hørte klaging fra hun som lekte under bordet...og da hadde hun, bokstavelig talt, SATT seg fast :rolleyes: :p ...mammans reaksjon var såklart å hente kameraet før jeg reddet henne :D

CIMG29372_zps73b9099e.jpg

CIMG29292_zps11872781.jpg

Hehe, den var kinkig =)

Masse lykke til i dag - om to timer er du allerede ferdig :D

Mannen starter perm i dag, så jeg sov litt lenge og dro på trening kl 9.30 =)
Nå har jeg dusjet og pumper meg så mannen og Lillebror kan øve litt mer på flaske :)
Etterpå skal vi på storhandling!
Hehe, omtrent sånn vi også gjør det når han har perm og jeg ikke orker å dra på universitetet :P ;)
Men mannen synes visst det er veldig greit at han har fått lære rutinene til snuppa mens jeg er i nærheta, selv om jeg forsøker å ikke legge meg borti hva de holder på med før han spør om råd ;)

Hehe, omtrent sånn vi også gjør det når han har perm og jeg ikke orker å dra på universitetet :p ;)
Men mannen synes visst det er veldig greit at han har fått lære rutinene til snuppa mens jeg er i nærheta, selv om jeg forsøker å ikke legge meg borti hva de holder på med før han spør om råd ;)
Ja de må slippes til =)
Lillebror tok et helt måltid på flaske natt til i går da, da jeg hadde drukket vin :)

Ja de må slippes til =)
Lillebror tok et helt måltid på flaske natt til i går da, da jeg hadde drukket vin :)
så flott :D Deilig å vite at han vil ta flaska om han må ;)

men det er jammen meg mer styr å måtte opp å varme flasker på natta enn bare å lempe ut puppen! o_O Eneste fordel er at nå må pappan også stille opp på natta :P

men det er jammen meg mer styr å måtte opp å varme flasker på natta enn bare å lempe ut puppen! o_O Eneste fordel er at nå må pappan også stille opp på natta :p
Ja det må du benytte deg av, synes jeg! :D
Vi skal nå prøve å bytte plass i sengen for å se om Lillebror kan holde bittelitt lenger uten pupp...

men det er jammen meg mer styr å måtte opp å varme flasker på natta enn bare å lempe ut puppen! o_O Eneste fordel er at nå må pappan også stille opp på natta :P

Vi hadde klart varme vann på termos og ei flaske med oppmålt avkjølt vann på badet pluss ferdig oppmålt pulver når vi ga melk om natta. Da er det bare å ha oppi varmt vann og pulver. Visst du bruker mme da..kan også tipse om vannkoker som kan stilles inn på 40 grader.

Back
Topp