mandagsprat

Tutta

Elsker forumet
god morgen damer.. [:)]her har jeg siste vakta på jobb i dag, begynner 09.45 så da har vi deilige lange morniger hjemme.. snuppa la seg kl 1915 i går, sovna fort og sov til 0700 i egen seng hele natta, sløva litt til før vi stod opp.. har nå spist frokost og jeg avslutter med en deilig latte mens snuppa kjører bil i stua og ser dora, alt for dora[:)]
skal snart hive på oss tøy og gå i bhg.. høljeregner her, så får kle oss godt.. mye smelting på gang, håper bare det ikke begynner snø til igjen, elsker snø jeg, men ikke at vi må gjennom 1 ukes smelting og isbelagte veier før det pinadø snør på nytt[&:][8D] så nå satser vi på VÅR[:)]
blir en kort arb. uke dette, jeg har fri fredag og skal ha permisjon torsdag... så plutselig er det vel helg, igjen[:D]

ha en fin dag[:D]

Jeg jobbet i bhg i dag og det var nyyydelig å kunne være så mye ute i det fine været!:)
Teodor har vært på tur i fire timer i dag og derfor ikke sovet. Så humøret er deretter [8D]
Straks senga på han med andre ord!
I morgen er det jobb i butikken og jobbintervju på tampen av dagen. Det blir spennende, selvom jeg bare tenker på den andre jobben [:-]

Fy flate for ett herlig vårvær! - satt ute på verandaen og nøyt sola en liten time - solkrem på nesetippen neste gang kan være ett lurt forebyggende tiltak tror jeg[:)] 

kjørte hjem fra byen nå og det var 10 gr på veien hjem. Helt herlig!

Jeg har vært på kino "no stings attached" litt treg start med humor som ikke slo helt ann, men er jo en romantisk komedie så selvfølgelig likte jeg den[:)] Koselig å komme seg ut på kino med ei venninne!

Heisann:)

Her hadde jeg besøk av ei venninne med en tre mnd. gammel baby. Aldersforskjellen mellom han og Luna er bare to mnd., men for en forskjell!!! Han var stoor i forhold, tenk at de vokser så fort...
Veldig koselig med besøk, deilig å ha ei god venninne som også er i permisjon.
Så dro jeg og henta Alma i bhg, tok t-banen i dag (kjørt mest bil i det siste, men ikke så gøy det heller midt i rushen). Det gikk UTROLIG bra, jeg hadde Luna i sjalet og Alma var en drøm, satt bare og sang og det var ikke noe tull (før vi kom hjem og hun ville ha TO yoghurt før middag, men i det krisen begynte å utarte seg, kom mannen min hjem[:)])

En fin dag, men jeg er utrolig trøtt og har litt vondt i halsen. Kjenner meg svimmel innimellom, tror jeg trenger mer hvile og søvn.

Kino høres herlig ut! Og sol og uteaktiviteter også:)

Høres ut som en fin dag almara!! Sykt hvor fort de små vokser... [:-] til høsten når jeg blir 2 barnsmor, så har ei god venninne en liten kar på 6mnd- tipper det blir stoor forskjell...!

Høres ut som du bør slappe av mer...!!!

Her har det vært jobb + personalmøte så sen kveld på meg [:)]

Har ikke sett Amelia siden i morges til frokost, så gleder meg til å vekke henne i morra å få en klem nå [:D]

Vi får kose oss mer etter jobben i morra....

ORIGINAL: Tuttelure

Høres ut som en fin dag almara!! Sykt hvor fort de små vokser... [:-] til høsten når jeg blir 2 barnsmor, så har ei god venninne en liten kar på 6mnd- tipper det blir stoor forskjell...!

Høres ut som du bør slappe av mer...!!!

Det blir nok ganske stor forskjell ja, men dere får jo noen mnd. i permisjon samtidig, det blir nok bra:)

Egentlig har jeg vært heldig altså, sover stort sett ganske godt om natta, må bare amme innimellom. Men nå er klokka snart halv fem om natta og jeg sitter med Luna i bæresjal. Måtte kapitulere og stå opp, hun har vært urolig i hele natt. Må nok prøve å få henne til å like smokken, for hun insisterer på å spise mer selv om hun gulper fordi hun tydeligvis har fått nok.. så det er nok suttebehovet som gjør det. Og så får hun litt magevondt innimellom, men nå etter få min. har hun visst sovnet godt i sjalet:) Så jeg skal prøve å legge meg igjen med henne snart. Bare redd for at JEG ikke lenger får sove nå.. Jaja, dette er jo en del av å bli mamma det og:) Skal prøve å få hvilt meg på dagen i morgen når Alma er i barnehagen.

ORIGINAL: *trinemor*

Her har det vært jobb + personalmøte så sen kveld på meg [:)]

Har ikke sett Amelia siden i morges til frokost, så gleder meg til å vekke henne i morra å få en klem nå [:D]

Vi får kose oss mer etter jobben i morra....

Forstår at du gleder deg. Håper dere koser dere i morgen ( i dag):)

Back
Topp