mandagsprat:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

her regner det bøtter og jeg liker det[:D] bort med snø og vinter, ja til vår[:D][:D][:D]

på lørdag var det jo strålende vær her, skikkelig påskestemining, i går overskya og litt grått og trist egentlig. nei, nå blir det bedre! regner med masse våte og skitne klær hjem i dag, men greit så lenge vi blir kvitt snøen.

i dag har jeg bestilt meg hel kroppsmassasje 80 min, gleder meg veldig[:D] er julegave fra ungene og mannen, tatt litt tid, men bedre sent enn aldri.

nå ser vi tor med hammern og spiser frokost, snart klar for bhg!

ha en fin mandag[:)]

Endelig mandag[8D] Hatt en deilig helg og den kunne godt vart litt lenger[:)]

Her er vi oppe alle mann. N ser tv, jeg sitter her og J ligger under babygymmen. samboeren dro nettopp på jobb. Skal levere N i bhg etter hvert, også kjøre barnas oldemor til tannlegen.

Senere skal jeg gå tur og kanskje sove litt. Josephine har spist hundra ganger i natt føles det som, men jeg tror bare hun har spist to[&:]

MaRtE: Ååååå, kroppsmassasje hørtes digg ut!!!!

God morgen! [:)]

Jeg bråvåkna kl 05.53, da storma det inn to småunger utkledd som spøkelser, mens de vræla "wææææææh!" [8D] Mora var ikke helt fornøyd med tidspunktet da, så de ble sendt tilbake på rommet sitt med beskjed om å sove mer, og så tusla jeg under dyna igjen selv. De sovna ikke, men det gjorde jeg.
Det som var litt småpussig, var tidspunktet de vekte meg på. Tobias har halvårsdag i dag, og han ble født akkurat kl 05.53. Spooky!
Regner her også i dag, og det er helt greit. I går var det kjempefint fra morgenen av, og i 12-tiden var det herrrrlige 12,4 grader her! [:D][:D] Nå er det 6 grader, og fint lite snø igjen. Me like!
Ungene har fri i dag, så vi skal bare være hjemme. Regner med de vil leke en del på rommet, og jeg skal gjøre mer på håndarbeidet mitt. Må på butikken også, og kl 18 skal jeg på functional moves. Blir nok tidlig kveld i kveld, gjeeeesp!

Ha en fin dag dere! [:)]

Unga var oppe kl 05.30 i dag[>:] at det ikke går ann å sove lenger.... trodde unger trengte 12 timer med søvn jeg da, men det gjør vist ikke mine!! holder vist med 9-10 timer..... jaja
Ute er det knakende sol og allerede 15.8 grader og kl er 09.34[:D] så nå kan snøen smelte og blomsterene titte frem[8D] jeg er dautrøtt, så kommer nok til å ta en time på øyet. Må på butikken og handle mat og fylle bensin. Da tipper jeg det står ca 0kr på konto frem til slutten av mars[&:] bare unga har mat, så klagetr jeg ikke!!

SNuppa og jeg tror jeg skal gjøre det samme

Sto opp til masse regn jeg også. Men det har heldigvis slutta nå[:)]

I dag er siste dagen for Heidi å være hjemme i morgen er det tilbake til bhg[:)] Hun gleder seg masse[:)] Blir litt uvant for meg for jeg har kosa meg masse med henne når hun har vært hjemme

Tok henne med på trening i dag. Jeg hadde en skikkelig hardtrening...Puh trengde det etter kakespising i helgen. Vi var i selskap på lørdag og sambis fylte i går...Men gu det var godt[:D]

Nå har jeg tenkt å gjøre klar lapskaus slik at det er bare til å sette det på kok en times tid før sambis kommer hjem

Har i allefall skiftet sengetøy og gått tur i dag om ikke annet. Straks bhg henting av lille-stores sjef, også middagslaging[:)] Må innom butikken for å kjøpe rømme på vei til bhg.

Vurderer trene  i kveld[:)]

idag har jeg vært på zumba.
Kjekt å få trent litt. Og dagens trener er mye bedre enn vikaren som var sist jeg var ivei.
Betennelsen i skulderen begynner å bli bedre heldigvis. Gleder meg til å kunne trene skikkelig igjen.

Skrållan: gleder du deg til lørdag eller???? Dere får jo nytt senter?

fruen: Både ja og nei! [8D] Jeg er ikke så kjempeglad i forandringer, trives jo så godt på det nåværende senteret. Men ser jo at det kan bli greit å få et helt nytt og større et! [:)] Blir mye lengre for meg å gå/sykle da, det er negativt...

jeg prøvde pirbadet en dag for morro skyld............uff nei, der trivdes jeg ikke.

Nei, Pirbadet synes jeg har for mange halvetasjer og trapper og i det hele tatt! Men trente der noen ganger da Ida var baby, var nærmeste senteret med barnepass.

jeg synes det var enormt dårlig luft der bl.a også jeg.

Begge ungene sov før kl åtte så jeg dro på shopping[:)] Ble Adidas sko til N, to tøffe skaut til håret til J og endelig vårdress til N. Endte opp med PolarnOpyret sin da sjefen ønsket seg grønn dress denne gang. Så da fikk han det[:)]

Har hatt Polarn o Pyret dressen til Hannah i str 86, nå arver lillebror den. Ser helt ubrukt ut. Veldig happy med den dressen.[:)]

Ellers har det vært en jævlig dag.... Våknet kl 01.28 av at Sivert hadde spydd og bæsja ned hele senga si, mens jeg holdt på å renovere han og senga begynte jeg å spy og fikk diarè..... Også var det ny rund på Sivert kl. 03 og 06. [:'(]
Og mannen sov søtt gjennom hele opptrinnet og skjønte ingenting da han våknet til en stk suuuuur og dårlig kone. [:@]
Så jeg har vært hjemme i dag og sovet mens mannen tok seg av Sivert. Skjønner ikke at vi kan bli syke IGJEN! Han hadde jo omgangsyke forrige helg! Spøy jo fra torsdag til mandag jo.[8|] Fader ass....

Men han (og jeg) er bedre nå, har ikke spydd mer og magen har roet seg.

Back
Topp