Mandagsprat

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

I dag var det sjeldent grusomt å stå opp da klokka ringte... ungene sover enda, eller jeg hører minstemann røre litt på seg og sukke litt. De skal i bhg i dag, så jeg blir alene hjemme med klesvasken i mens.
I kveld blir det Functional Moves, før vi går hjem og legger unger. Ingen Valentinesfeiring på meg i dag altså, men sambo er jo i Oslo, så da blir det sånn, hehe.

Ha en fin dag! [:)]

mårnings!

i dag er det kaldt gitt! bare -4, men grusom vind!!!! de skulle ikke ut i bhg og det skjønner jeg godt. sikkert -20 med den vinden der.

ellers så vurderer jeg å kjøpe med noen fine blomster på vei hjem til mannen[:)] jeg er veldig glad i blomster selv og dessuten så holder de på å dø de jeg fikk til bursdagen[8D][:D]

Happy Valentine! Er på vei på jobb, lang dag i dag. Vi jobber til vi blir ferdige så jeg tviler på det blir så mye feiring på oss. Lurer på om jeg skal kjøpe noe fint til T, det har han faktisk fortjent.

Men vi feirer 4årsdag om ikke så lenge. Tiden flyr altså!

Ha en god dag alle!

Godt å høre det er flere som ikke er så ivrige på valentinesfeiringa! [:)] Men jeg har jo ferske roser stående her, de er riktignok fra mine deilige barn til morsdagen, men roser er roser. Og i kjøleskapet har jeg litt kakerester fra i går, og i skapet bittelitt godis fra lørdagen. Jeg tror jeg skal klare å kose meg alene, selv om resten av verden ser gjennom rosa brilleglass i dag [;)][:D]

Suuuuuur vind her i dag ja, og ungene har egentlig utedag i bhg hver mandag. Tror ikke de blir ute så lenge i dag altså, i allefall ikke Tobias si avdeling. Nei, jeg får kaste meg over klesvasken...

Godt å høre du er bedre WZ, eller jeg går ut fra det siden du farter å jobb![;)]

Mye prosjekter på gang som skulle vært ferdig i går pga praksis, så håper det er klart i løpet av kvelden![:)] Ellers skal selveste valentinsdagen brukes til egenpleie!![8D] Jeg skal snart til frisøren og skulker skolen i dag for det er jo umulig å få seg en time utenom![&:] Og jeg reiser ikke på hyttetur til Hemsedal med en halv meter ettervekst nemlig!!![8D][:D] Får heller utnytte timene med en skolebok i hånden når jeg er hos frisøren![:D]

kos deg, delia[:)] velfortjent[:)]

Stor sjef avlevert tidlig i bhg, og liten sjef grynter og spiser samtidig her på fanget. Når hun er ferdig skal vi ut å lunsje med ei god venninne[:)]

Småkjeder meg i dag, så jeg har nå boller til heving! Tenker ungene blir glade når de kommer hjem fra bhg da altså [:D][:D]

To små søte hjemme.Vi baker valentinecookies til pappan i huset.
Røde hjerter[:D]Spent på om de blir som jeg tror[;)]

Har testet zumba idag jeg.
hmmm sier jeg.
Vet ikke hva jeg tenker om den.
Men var tydelig at jeg ikke er en 100% frisk person. Måtte gjøre om på litt, og har ikke like my energi som friske til å stå på.

Prøver å dra med meg ei venninne på vann seinere i uka.
Neste uke må jeg booke barnepass hoho. Eldstejenta har vinterferie fra skolen, og et sted må hun jo være.

Oh my, makan til superstolt prinsesse Ida skal man lete lenge etter!! Henta henne i bhg nå, og der hang det et skriv om at noen av ungene (bla Ida) var trekt ut til å være med å ta imot Kronprinsesse Mette-Marit på torsdag! [:D] Passer jo Ida PERFEKT!!! [:D] Enn å se en EKTE prinsesse da?! [:D]
De har prinsessefest i bhg hele torsdag, så da skal hun ha på seg prinsessekjolen, også skal de spise pølse med brød, for det har visst ungene i bhg fått for seg at ekte prinsesser spiser til middag, haha!
Torsdag blir en kongedag for Ida, det er klart!! [:D]

...og minstemann kom hjem fra bhg med et kutt i hodet... [&:]

Nicholas ser tv nede og leker med sabeltann skutene sine. Samboeren ligger på sofaen med Josephine og jeg sitter her. Rolig ettermiddag her hos oss[:)]

SKal snart sende Nicholas i dusjen for det må gjøres FØR Batman begynner halv sju nemlig. For da blir det Batman og kveldsmat for hans del før vi leser "Karlson på taket" på sengen.

Vært på shopping etter kjempe koselig lunsj med venninna mi i dag. Ble olabukse og olashorts til meg[:)]

Jo, også har jeg fått roser av verdens beste samboer i dag

Snakket med styreren i bhg til N i dag, og han får 80% plass fra 1 april og 100% fra august. Så da er jeg fornøyd[:)][:)]

Har søkt plass til Josephine i den samme bhg for jeg har blitt kjempe fornøyd med den altså[:)] Selv om jeg var kritisk i begynnelsen.

Back
Topp